Suomipäivien pesiksestä kuvia

Aloittaja Jouko, huhtikuu 13, 2004, 18:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jouko

Terve,

Latasin muutaman kuvan jotka oli napsinut pokkarilla joten laatu ei ainakaan tule hämmästyttämään ja taiteellisuuden kuvista poisti VB:n taikajuoma. Ei kannata myöskään hämääntyä kuvaselitysten asiavirheistä. Jos joltain löytyisi parempaa kuvasatoa myös itse perjantain suomipäivistä niin olisi kiva saada myös niitä esille.
Itsellänin jäi kamera keittiön pöydälle lähtiessä:?

http://www.dundernews.com/kuvat/categories.php?cat_id=16

Kategoria on tällä hetkellä avoinna myös rekisteröimättömille.


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

riaapa

Jouko,

"Kuka saa aloittaa taistelu":a kutsutaan ammattilaispiireissä hutunkeitoksi... :D

Riina.
Riina

Jouko

Riina,

Olet muuten oikeassa :god:

tarkistin asian http://www.pesis.fi/mp/db/file_library/x/IMG/23416/file/pelisaannot2004.doc kun muistin että itse käytimme siitä jotain muuta nimeä jota en nyt just nyt muista.


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

headwind

Mikä mahtaa olla vikana kun ei kuvia näy ensinkään on punainen risti vaan joka kuvan kohdalla. Ei siis näy thumbnail eikä itse kuvakaan vaikka kuinka kirjaudun tuonne kuvaosastolle.

help.
HW
Riku Aho

riaapa

HW,

mulle näkyy kuvat ihan hyvin. Ehkä sun koneelle on vaimo laittanut sellaisen eston, ettet pääse katselemaan sopimatonta materiaalia? :hahhaa

Riina.
Riina

Jaaks

HW :D

Don't worry - sama vika Rahikaisella :D

Ei ole meillakaan Dunderin kuvat nakyneet enaan kuukausiin:(

Joukollekin :god:  on kylla kerrottu ... :??

headwind

Riina - tuskin

Olen laittanut sellaiset salasanat ettei vaimo paase mun koneelle:hahhaa

Eivaan luulisin etta kyseessa on erittain tuttu sahkotekninen diagnoosi elikkas Kapy Kondensaattorissa

HW
Riku Aho

Jouko

Jaaks ja Headwind,

:?? Sorry noista punaisista risteist?. Se johtuu (tai ainakin luulen) siit? ett? ISP: jonka l?pit tulette k?ytt?? v?lityspalvelinta. K?yt?n kuva-hakemistossa unix Rewritemodea jolla estet??n kuvien esitt?minen toisella palvelimelle kohtalaisen tehokkaasti. Nyt kun se pyynt? tulee v?lityspalvelimen kautta niin meid?n Torvallin punahattu palevelin luulee ett? joku yritt?? linkitt?? eik? kuvat n?y... heh hehe (siin? oli hieman huumoria):itke

Mutta asiaan, nyt pit?isi pelitt?? disaplasin sen v?liaikaisesti.

Korjasin samalla tuota viestiketjun selaamisen hitautta joka on ollut vaivana jo viikon p?iv?t. Ainakin omasta mielest? se toimiin nyt paremmin. :sormetr


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Jaaks

Jouko :D

Nyt nakyy hyvin :god::god::god:

Kiitos

Minna

Voi ei...
Tyhmapaa...:nuttu: (Siis mina)
Suomi-paivilla tuli kaytya mutta en sitten ymmartanyt lainkaan tai siis tiennyt etta siella sijaitsi myos field jossa sai seurata pesapalloa.Nyt saakin sitten ainoastaan ihailla naita kauniita kuvia monitorilta.
Parempi sekin kuin ei mitaan...eikos...:)
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-