Kauan viisumi on voimassa myönnetyn päivän jälkeen?

Aloittaja Sushi, marraskuu 08, 2010, 02:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sushi

Hei

Tähän mun kysymykseen on ihan varmasti vastaus jossain täällä foorumissa mutta valitettavasti mulla ei ole tarpeeksi aikaa etsiä. Eli aijon mennä Australiaan tammikuussa 2011 (en ole varma mikä päivä) WH viisumin avulla. Koska aijon ostaa joulukuussa lentoliput niin ajattelin kuitenkin hakea viisumia ennen kun ostan lipun koska en voi olla ikinä varmaa myönnetäänkö minulle viisumi. Eli kysymykseni kuuluu että jos hankin WH viisumin joulukuussa ja matkustan tammikuussa niin kuinka kauan viisumi on voimassa ennen kuin lennän Austraaliaan vai pitääkö minun hakea viisumi muutama päivä ennen lentoa? Ja vielä yksi kysymys, eli millon viisumi tulee voimaan, silloin kun astun Ausseihin vai kun se on myönnetty minulle?

Kiitos kaikille vastanneille:)

RUU

RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

juston

Heipä hei!

WH-viisumin myöntämisestä sinulla tasan vuosi aikaa ottaa se käyttöön saapumalla Australiaan.  
Kun sitten saavut Australiaan, niin viisumisi on siitä päivästä eteenpäin voimassa tasan yhden vuoden.

Törmäillään! :D

t: Joulukuussa oman reissunsa aloittava :)


edit: Kappas, saitkin jo vastauksen :)
Vastauksia kysymyksiin ja matkakertomus: http://minnematka.com/content/view/68/60/

Sushi