Iskaterin kuvia Ozlandian touringilta

Aloittaja Jouko, elokuu 26, 2004, 21:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jouko

Iskaterin kuvia, aussireissulta. Sorry Visa että kesti luvattoman kauan tää näiden lataaminen, mutta ny ne on sit siel!

En osannut laittaa sen parempaa selostusta niihin, mutta toivottavasti Visa paikkaa tuon puutteen.

Tässä linkki valokuva galleriaan, ainakin toistaiseksi lukijoiden kuvia pääsee selaamaan ilman rekisteröitymistä.

http://www.dundernews.com/kuvat/

Hyviä kuvia :peukkuy

Terveisin
Jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

iskater

:god:
Kiitos Jouko!

älä nyt sano etta sulla meni luvattoman kauan ku mulla meni lähemmäs kolme kuukautta ennen ku sain niita kuvia edes sulle lähetettyä, mulla loppuu superlatiivit jos vertaan sun 'luvattoman kauan' omaan toiminta nopeuteeni :D

aion tässä menny nyt seuraavaksi jotain lyhyitä selostuksia laittamaan. että mitä tapahtuu jos jotain tapahtuu.
ne kuvat oli mielestäni nimetty sen paikan mukaan mistä ne oli otettu mutta kakadu näytti ensikatsomalta taittuneen aika moneen muotoon :D

en tiedä teitkö niille kuville paljonkin jotain, vai ovatko ne lähelläkin sitä muotoa missä minä ne lähetin... mutta sen verran hyvä laatuisilta näyttää että voisin tässä harkita lähettäväni vielä muutaman kuvan lisää sellaisista paikoista mitä nyt en ollut vielä laittanut....kunhan mulla on taas kulunut uusi 'todella pitkä aika' :D

eevis

Iskater :D

Älä panttaa, kansa haluaa lisää kuvia!!! Ja pikaisesti kiitos! :hahhaa :hahhaa
Dees - We will bloody bounce back!!!