punttisalit

Aloittaja Scarlett, heinäkuu 11, 2006, 00:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Scarlett

Hei,

Tuli vaan sellanen kysymys mieleen että onko ausseissa paljon punttisaleja ja minkä hintasia ne on? Tarkotus on tulla syyskuun loppupuolella Sydney ja jatkaa matkaa siitä ylöspäin. Suuremmista kaupungeista varmasti löytyy paljon saleja mutta entäs pienemmistä paikoista? Onkohan kaikki salit siellä päin jäsennyys periaatteella vai voiko niissä käydä kertalipullakin? En osaa sanoa vielä missä paikoissa käyn ja kauanko olen mutta haluaisin sisällyttää 3-4kk oleskeluuni vähintään kaksi sali kertaa viikossa.

Vähä tyhmä kysymys mutta kaikenlaisia salikokemuksia ausseista saa tähän ketjuun laittaa. Mielellään kuulisin myös backbackereitten kertomuksia siitä miten he ovat hoitaneet kuntoaan reissun aikana. Joten vastakkaan kaikki joilla on jotain kokemuksia saleista. Kiitos!

eevis

Scarlett, käytä hakua. Aiemmin aiheesta kirjoitettu jo vaikka kuinka monessa paikkaa, esim. Karttuneet  kilot, Miten pidätte kunnostanne huolta?, Lenkille, Liikunta Sydneyssä, Tarjolla jäsenyys, Halpaa kuntoilua jne......... :)
Dees - We will bloody bounce back!!!


arska83

Melbournessa (vaikket sinne meekkaan niin silti) oli ilmanen sali jos majoittui AllNations hostellissa..

Sydneyssa muistaakseni jollain salilla Kings Crossin kaupunginosassa oli $30/viikko. Tais olla joku backpacker-"alennus".

Bundabergissa kavin jollain salilla kyseleen niin 10 kayntikerran lippu oli $80.

Siina pienta suuntaa-antavaa infoa..

Masayards

Tuolla Melbournen AllNations hostelllissa  ajat jolloin sinne puntille sai mennä oli muistaakseni aamulla 7-9 välissä ja päivällä samanlainen parin tunnin jakso ja mukana piti olla pyyhe ja lenkkarit, ihan vaan tiedoksi.
Sydneyssa wooddock hostel vai mikä sen nimi nykyään on  oli 7 dollaria kerta Aquarium centerin salille, mutta siinäkin oli  offpeak ajat.

Minäkin päätin ennen lähtöä , että käyn siellä ollessani salilla , mutta käymättä jäi , eikä mun ruokavaliolla olisi mitään tuloksia tullutkaan. Eikä tossa ajassa niin huonoon kuntoon ehdi edes tulla.  Itse löysin tommosen linkin
www.goodgymguide.com.au