Nikotiinipurkka

Aloittaja mita, maaliskuu 22, 2005, 18:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mita

Eli löytyykös sieltä miten eri makuvaihtoehtoja näistä nikotiini purkista?

mita

Kun hieman käytti aikaa tuolla googlessa, niin samat tuotteethan sieltä löytyy kun täältäkin...Hyvä ystäväni kertoili että kun muuttivat miehensä työn perässä suomesta norjaan, niin oli hänkin kysellyt mieheltään kaiken maailman typerimmätkin kysymykset.Mies tähän sitten tympääntyneenä oli todennut: "et hei, ei me olla muuttamassa mihinkään keskelle erämaata teltan kanssa ;)"

  Niin sitä vaan stressaa ihme jutuista :roue jonkun asteen matkakuumetta kai tämäkin...

arixmel

joo on tullut jo lopetettua monta kertaa, ja mielenkiintoinen asia taalla on noiden purkkien kanssa se etta kannattaa katsoa mista ostaa,,,ja mita, eli esim nicorette brandina maksaa 10-15 taalaa enemman kuin esim quitx,,,ja apteekkien valilla on isoja eroja..
You don't pay taxes - they take taxes.

-- Chris Rock --

johki72

Ja eri merkeillä mun mielestä koostumuskin vaihtelee.Nicorette on ainakin mun mielestä niin kovaa,että siitä saa leuat kipeeksi kun jauhaa.Vaikka eihän sitä tietty pitäisi jauhaa niinkuin tavallista purkkaa.Nicotinell on huomattavasti pehmeämpää.
Ja jos purkalla pääsee tupakanpoltosta eroon,niin millähän pääsisi siittä nikotiinipurkasta eroon?!?:D

joskus yli puolikin vuotta niksapurkkaa jauhanut:D:D

eevis

Johki :D

Kylla sita nikotiinipurkkaa taytyy jauhaa niinku tavallistakin. Mutta kuulemma kannattaisi jaystaa ensin jotain viis minsaa, sitten vaan pitaa purkka suussa kymmenisen minsaa, ja sitten jatkaa taas jauhamista. Nain saa kuulemma siita purkasta parhaiten kaiken nikotiinin tasaisesti irti. (apteekin tiskiin nojaillessa opittua, ei oo ite tarvinnut kokeilla :) )

Ai miten paasee nikotiinipurkasta eroon? No tahanhan loytyy ratkaisu: mene hakemaan apteekista ilmaisia naytepurkkapakkauksia (siella on kuitenkin aina jonkun uuden maun maistatus menossa), joissa on nikotiinin sijaan pippuria antamassa sen kitkeran maun. Jos et kehtaa kahmaista yhdesta paikasta paljoa, kierra kaikki kylan apteekit lapi ja keraa itsellesi varasto. Sitten sekoitat ne feikkipurkat oikeiden nikotiinia sisaltavien joukkoon (vinkki: valitse sama maku feikeissa ja oikeissa? ;) ), ja jos et koskaan huomaa mitaan eroa purkkaa jaystaessasi, lisaa vahitellen feikkien osuutta purkkapurkissasi. Easy as pie! :hahhaa
Dees - We will bloody bounce back!!!


johki72

No sitä just tarkotin,että kun sitä purkkaa pitäisi pitää välillä vaan poskessa ja sit välillä vain jauhaa.mutta kun mä vaan jauhan ja jauhan ja välillä poksautttelen pallojakin:D no ei nyt ihan....

Mut toi feikki/aito sekotus kuullostaakin hyvältä.Sitä pitäneekin koittaa pikimmiten.Ei ne niksapurkatkaan ihan maailman halvimpia ole.Kiits:god:

Jukka

Hyvä keino tupakoinnin lopettamiseen on paasto. :god:

Poltin kolme askia päivässä ja kun menin Ausseihin niin tupakka oli tosi kallista (sitä ennen olin 10 vuotta Aasiassa) ja halusin päästä siitä eroon.

Kokeilin vesipaastoa, elikä elin 9 päivää ainoastaan vedellä, ei keittoja, vihanneksia, vitamiinejä, kahvia, teetä taikka mitään muuta kuin n. 4 litra vettä joka päivä.

Lääkärit eivät varmastikkaan suosittele tätä muta mulla se toimi ja nyt oon ollut runsaat 5 vuotta ilman tupakkaa :roue

Jukka

Jaaks

Tosi hyvä keino Jukka :D

Mutta voi helposti käydä niinkuin mustalaisen hevoselle, joka kuoli just ennen kuin se oppi oleen juomatta.

Jukka

Heippa Jaaks,

en suositellut sitä, kunhan mainitsin että se toimi mulla. Oli muuten leuat kipeät ensimmäisen suupalan jälkeen!

Jukka :XXXX

Jaaks

Moi Jukka,

Pääasia on, että toimi.  Voisko sen saman tehdä vaikka tuon VB'n kanssa :D

Oletko muuten pysyvästi Bangkokissa ?

Cheers :XXXX

Jukka

Yep,

Ainakin toistaiseksi :coolh

Cheers Jaaks :XXXX
Jukka

mita

Heh...saa nähdä miten tän lopettamisen kanssa käy :cool:  niin monta kertaa tosiaan on tullut purkkaa jauhettua pari päivää ja sitten on nicorette levyt lentänyt laatikkoon...

    Mutta kyllähän se reissaajan taskussa tommonen röökiaskinkin hinta painaa sen verran että taitaa onnistua ihan itestään :D