Working holiday viisumi netissä?

Aloittaja Suski, elokuu 28, 2004, 20:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suski

Voisiko joku ystävällinen ihminen neuvoo mua, kun oon nyt vähän sekasin???:? Siis, kun nyt mun täytyis anoo Working Holiday viisumia ja luin jostain, että helpoin tapa tehdä se on netissä (www.immi.gov.au/e_visa/visit.htm), mut siis miten se maksu juttu menee? Meen nyt vielä taas uudestaan lukee niitä ohjeita ja koitan selviytyä, mutta olisin todella kiitollinen, jos joku kuka on kyseisen hakemuksen netissä tehnyt neuvoisi vähän mua epätietoista! Kiitos!

Monni

TERVEhdys

Käsittääkseni toi on nykyään ainoa tapa saada viisumi (siis netin välityksellä). Tarvitset Visan tai jonkun muun kansainvälisen luottokortin, jotta voit sen maksaa. Maksu menee sitten omia aikojaan tililtä, jos/kun viisumi hakemus hyväksytään

Suski

Joo mä kävin lukemassa lisää ja sain kanssa kuvan, ettei muita keinoja ole enää nykyään hankkia sitä. saittuisko joku tietämään käykö maksuun Visa electron???? Kun muita luottokortteja ei ole??? Näin jossain listan, missä oli luoteltu juuri Visa,Diners Club ym. luottokortteja, mutta ei visa electronia?? Mitäs jos se ei käy?? Muuten kaikki olisi kyllä hallinnassa...  Muuten kiitos Monnille pikaisesta vastauksesta!!!!!!:peukkuy:peukkuy

Monni

Valitettavasti joudun toteamaan, että Visa Electron ei käy.  Kannattaa varmaan kääntyä anova ilme kasvoilla vanhempien puoleen :sorry

Papuli

Kaverilla kyllä kävi visa electronilla maksettaessa, mutta hyväksymisessä meni oma aikansa kun heidän tarvi selvittää vielä onko kyseisellä tilillä rahnaa...
Pauliina
-Cheer up! Remember the less you have, the more there is to get.-

Sarah

Mä kokeilin Visa Electronia, mutta ei toiminu.. Kaverilla tosin toimi.. Mutta meillä on eri pankin kortit, joten se näköjään vaikuttaa asiaan..

Miska

Noista visa electroneissa ainut taitaa olla mikä toimii on Sampo pankin kortti. Se ainakin toimii yleensä kaikkeen paikkoihin, mistä netistä voi jotain tilata. Jotenkin erilainen kai se on muitten pankkien kortteihin verrattuna.

Suski

terve!
Mä sain " lainattuu" systeriltä visaa, niin ainakin toimii. Lähetin eilen viisumihakemuksen ja sain jo eilen vastauksenkin, eli viisumi myönnetty! En ois kyllä uskonut, että vastaus tulee noin nopeesti!:o

Papuli

onneks olkoon viisumin hyväksymisestä :D varmin tapa onkin vaan maksaa luottokortilla ja sain mäkin sitä omassa viisumin haussa kivuttomasti lainata :) luottokorttilaskuu ei oo kyl viel tullu mut eiköhän se pian tärähdä kun oon jo reissussa :P viikko enää jihuu :XXXX
Pauliina
-Cheer up! Remember the less you have, the more there is to get.-

Luihu

Alkaa pikkuhiljaa huolestuttaa. Olen jo kaksi viikkoa odotellut viisumia ja mitään ei kuulu.. Perhana, kun ei tiennyt tuota Electron-juttua, muuten olisi voinut omalla kortilla maksaa, eikä olisi tarvinnut kaverilta lainata.

Ehdin onneksi laittaa ihan oikeankin kortin hakuun matkaa varten.

Luihu

magis

LainaaAlkuperäinen postittaja Luihu
Alkaa pikkuhiljaa huolestuttaa. Olen jo kaksi viikkoa odotellut viisumia ja mitään ei kuulu..  

Ei kannata huolestua! Kavereilla meni myös kahden viikon paikkeille ennenkuin vastausta tuli. Käy tarkastaan hakemuksesi tilanne netissä niin saat vähän mielenrauhaa!

:)

-Marja

susuli

Heipat! Sattuisko joku e- visaa hakenut tietämään mistä sen käsittelyä voi seurata? Luin että netistä sieltä samalta sivulta, mutten erkilläkään löytänyt linkkiä.. :??
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-

susuli

By the way, tosta visa- kortista; mä lähetin mailia immi.gov:iin aiheesta, ja he oli sitä mieltä että sen viisumihakemuksen voi maksaa vaikka Pertin visa- koritlla, pääasia että se ei niillä varmentaessa ilmoita että kortti on pöllitty. Ei siis mitään väliä kenen kortilla sen maksaa. Mä maksoin maman kortilla ja muutamassa tunnissa tuli viisumi. Miehen viisumissa onkin sitten kestänyt toista viikkoa..:peukkua
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-

magis

LainaaAlkuperäinen postittaja susuli
By the way, tosta visa- kortista; mä lähetin mailia immi.gov:iin aiheesta, ja he oli sitä mieltä että sen viisumihakemuksen voi maksaa vaikka Pertin visa- koritlla, pääasia että se ei niillä varmentaessa ilmoita että kortti on pöllitty. Ei siis mitään väliä kenen kortilla sen maksaa. Mä maksoin maman kortilla ja muutamassa tunnissa tuli viisumi. Miehen viisumissa onkin sitten kestänyt toista viikkoa..:peukkua

Ite sain viisumini niin nopsaan etten ko. "tarkastusosoitetta" tarttenu, mutta muistaakseni siinä vaiheessa kun teit hakemuksen niin annettiin tunnukset joilla voit kaydä seuraamassa tilannetta. Olikohan osotekki osissa jotka suositeltiin tulostettavaksi lopussa?!? En tiedä oliko tästä nyt oikeastaan apua, mutta etsivä löytää!
Happy hunting!=)
-Marja

Luihu

2,5 viikkoa kesti. Mutta tuli kuitenkin, sekä minulle, että veljelle.

Siis matkaan viiikon päästä perjantaina.

Luihu

eevis

Susuli :D

Mahdoitko jo sen e-visakyselysivun löytää? Jos et, niin tässä linkki:

https://www.ecom.immi.gov.au/inquiry/query/query.do?action=eVisa
Dees - We will bloody bounce back!!!

Sam

Onko totta, että e-visa on vaan se mitä sähköpostina tulee ja se printattuna, eikö muuta muka tarvi?:?

paitsi tietty sen työhässäkkäjutun passiin perillä....

mita

Ei, muuta ei todellakaan tarvita :) Siellä päässä viranomaiset näkevät passisi numeron perusteella että olet oikeutettu viisumiin ;)