sydanmaa

Aloittaja datapair, joulukuu 09, 2003, 20:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

datapair

Tervehdys!

Palasin siella vietetyn  neljän viikon jälkeen tänne pohjolan arkeen viime torstaina.

Aivan aluksi kiitän kaikkia suurenmoisia ihmisiä jotka auttoivat minua toteuttamaan pienen tehtäväni.

Kiitos Lauri, Jouni, Ari, Karl,Anne, Matti, Riitta,Aulis, Jaaks, Jouko, Seppo ja Paula, Mette ja Urul, Urho ja Laina sekä kaikki "kieliset" matkan varrella.

Erityiset kiitokset Metelle ja Urulille jotka kuskasivat meikäläisen Brisbanen Suomi-Seuran joulujuhliin ja sieltä vielä takaisin majapaikkaan. (perästä kuuluu)

Tällaisilla pitkillä matkoilla taitaa se suurin ilo olla kun saa kellahtaa omaan sänkyynsä nukkumaan aikaeroja tasoihin.

Joku taisi mainita, että aikaerot tasaantuvat helpommin tännepäin tultaessa ja olen kyllä samaa mieltä sillä parissa päivässä jo nukkuu jo aika normaalisti öisin.

Täällä aivan nimeksi lunta maassa, lämpötila nollan molemminpuolin ja ihme kumma aurinkokin näkyy paistavan.

Ehtiihän sitä lunta tulla jouluksi, jos ehtii.

Mitähän voisi lyhyesti sanoa havainnoistani siellä, ystävällisten ihmisten lisäksi?

Kesähelteistä huolimatta keskustassa näkyi harvinaisen paljon mustiin, tai tummiin pukuihin pukeutuneita lajitovereita kravatti kaulassa. Eivätkä ne näyttäneet hikoilevan edes vaikka itselläni oli hiki pinnassa vain shortsit ja lyhythihainen paita päällä.

Yhteenkään kunnon pohjoismaiseen nakkikioskiin en törmännyt. Oli vain näitä Take a Way paikkoja joissa sapuskat olivat aasialaisvoittoisia.

Oliskohan siinä markkinarako (nakkikioskeissa) jollekin yritteliäälle?

Ravintoloissa en viitsinyt yksikseni käydä joten nälän tullessa turvauduin näihin yllämainittuihin.

Yksi poikkeus ystävällisyydestä oli omien tuntemusteni pohjalta bussikuskit vai olikohan minulla vain huono säkä.

Kiertoajelun kuljettaja Brisbanessa oli tosin yliystävällinen.

Se mitä näin Australiasta oli vain pieni pläntti, joten en ole mikään maan asiantuntija, mutta tällaisia havaintoja tuli vain mieleen kun yritän palautua arkeen ja aloittaa leipätyöt huomenna.

Sain tehtyä 15 melko erilaista haastattelua ystävällisten ihmisten ansiosta.

Näiden työstämisen aloitan joulukiireiden takia vasta tammikuussa ja todenäköisesti aloitamme niiden lähettämisen helmikuussa.

Ilmoittelen siitä lähemmin kun se tulee ajankohtaiseksi. Jos haluat käydä vilkaisemassa Sisuradion veppisivuja ne löytyy osoitteesta sr.se sieltä haet Sisuradion ja jos aluelähetykset kiinostavat niin alueeni on sydanmaa.

Sisuradion etusivulla on kohta henkilökunnalle ja kun nimeä näpäytät pari kertaa,  niin silloin ilmaantuu henkilön valmis sähköpostiosoite ja ei muuta kuin kirjoittamaan.

Vielä kerran suuret kiitokset, hyvän joulun ja uuden vuoden terveisin Tapio

Jaaks

Tapio :

Kiitokset itsellesi keittokirjasta :god:
En ole viela ehtinyt sen kummemmin tutustumaan tahan "Skagenin" ihmeisiin, mutta kunhan tyot helpottaa, niin lupaan lahettaa testiraportteja resepteista :D

Muuten oli hyvin mukava tavata ja eihan se Brisbane Botanic Gardens ollut yhtaan hassumpi paikka pikku haastattelulle (toivottavasti ne linnut tulee kanssa mukaan) :D

Lampimin terveisin

Jaaks :XXXX

datapair

Jaaks!

Aivan samaa mieltä, oli mukava tavata.
Ainakin kun minä testikuuntelin, niin kyllä se raakkuminen sielta taustalta kuului!

Hyviä jatkoja terveisin Tapio

datapair

Tervehdys!

Huomasin, että kiitoslistaltani puuttui Arja Canberrasta, suur´kiitokset sinulle.

Nyt on arki edessä ja teillä se loma vain jatkuu.

terveisin Tapio

datapair

Tervehdys!

Nyt alkaa haastattelu-sarjani sieltä australiasta.

Tänä iltana (15/ 1 -04)lähetämme lyhyehkön myyntijutun joka koskee Finlandia Village lepokotia.

Mukana on lyhyt Australian suomalaisen lepokotiyhdistyksen puheenjohtajan Ari Karjalaisen "fimpattu"haastattelupätkä.

Sarja jatkuu täyspitkillä haastatteluilla 14
viikkoa eteenpäin torstaisin.

Muistaakseni 4 ensimmäistä haastattelua koskee juuri lepokotia.

Ensi viikon torstaina 22/5 lähetämme Ari Karjalaisen työstetyn haastattelun kokonaisuudessaan.

Jos haluat näitä juttuja kuunella, niin ne pysyvät Ruotsin Radion netissä viikon ajan.

Osoite on: www.sr.se/sisuradio.

Sieltä etsit Sydänmaan ja kohdan kuuntele, niin eiköhän pitäisi onnistua.

Muuten Sisuradio on yksi kolmesta maailmassa jotka lähettävät ohjelmaa suomeksi netissä.

Terveisin Tapio

headwind

Hieno avaus, Tapio. Jäämme odottelemaan tulevia jaksoja. Nyt on nääs HW:nkin kortteerissa vihdoin laajakaista nääs.

HW
Riku Aho

datapair

Headwind!

Kiitos palautteesta. Jatkossa on tulossa monta mielenkiintoista elämäntarinaa sekä kokemuksia Australiassa.

Olen kuten sinäkin aina ollut kiinnostunut ilmailusta. Jopa sen verran, että hankin Flight Simulator:in. Lentelin sillä eri lentokentille, mutta sen jälkeen kun kohta 16 vuotias tyttäreni otti haltuunsa tietokoneeni en ole muutamaan vuoteen kyennyt "lentämistä" harrastamaan.

Nyt hän halajaa tehokkaampaa konetta jotta voisi pelata uusimpia pelejä, niin ehkäpä sitten voin harrastella ilmailua näin kotoa käsin.

Muuten näiden pitkien matkojen lentokoneiden istuinten selkänojassa on tietokonepääte josta voi seurata matkan vaiheita. Se oli suurin huvini Australian lennoilla.

Hyvää jatkoa ja terveisin Tapio

datapair

Tervehdys!

Huomenillalla, torstaina 22/1 lähetämme varsinaisen ensimmäisen osan Australian haastatteluistani.

Tuolloin on vuorossa Ari Karjalainen, Australian lepokotiyhdistyksen puheenjohtaja.

Seuraavana torstaina Eero Lantiainen, mm. Lepokodin kokki.

Jatkuen torstaisin seuraavasti: - 81-vuotias Finlandia Villan asukas Urho Suomalainen.

- Seppo ja Paula Hyvönen, Brisbanesta.

- Laina Hyvönen, 92-vuotias Finlandia Villagen asukas.

Näillä haastatteluilla on nuo lepokotiasiat hoidettu. Sen jälkeen aivan muuta.

Jutut on kuunneltavissa www.sr.se/sisuradio ja sieltä Sydänmaa

terveisin Tapio

datapair

Tervehdys!

Huomenillalla, torstaina 22/1 lähetämme varsinaisen ensimmäisen osan Australian haastatteluistani.

Tuolloin on vuorossa Ari Karjalainen, Australian lepokotiyhdistyksen puheenjohtaja.

Seuraavana torstaina Eero Lantiainen, mm. Lepokodin kokki.

Jatkuen torstaisin seuraavasti: - 81-vuotias Finlandia Villan asukas Urho Suomalainen.

- Seppo ja Paula Hyvönen, Brisbanesta.

- Laina Hyvönen, 92-vuotias Finlandia Villagen asukas.

Näillä haastatteluilla on nuo lepokotiasiat hoidettu. Sen jälkeen aivan muuta.

Jutut on kuunneltavissa viikon ajan www.sr.se/sisuradio ja sieltä Sydänmaa

terveisin Tapio

Silppu

Hyvä että Ruotsin "Yle" lähettää netissä vielä suomenkielistä ohjelmaa. :)Suomen Yle lopetti omat lähetyksensä tekijänoikeusmaksujen noustessa pilviin.

Itse en saanut toimimaan tuota lähetystä; sivuilla sanottiin että tallennetut aikaisemmat viikon lähetykset eivät toimi. Harmi.:(

Silppu

Jaaks

Tapio :D

Eipa toimi taallakaan :( :( :??

datapair

Tervehdys!

Taitaa firman nettikaverit olla jo perjantai-illan vietossa. Mutta heti maanantaina otan asian esille heidän kanssaan joten ongelma korjataan.

terveisin tapio

datapair

Tervehdys!

Sain netti vastaavan kiinni  ja hän kertoi, että jälkiäänitetyt lähetykset ovat olleet tilapäisesti pois käytöstä.

Kello vartin yli neljä täällä ja hän sanoi, että noin viiden minuutin kuluttua pitäisi homma olla kunnossa.

Jos ette saa kuuluville, niin ottakaa toki heti yhteyttä minuun.

terveisin Tapio

datapair

Tervehdys!

Nyt toimii, mukavia kuunteluhetkiä.

terveisin Tapio

no-worries

LainaaAlkuperäinen postittaja Silppu
Hyvä että Ruotsin "Yle" lähettää netissä vielä suomenkielistä ohjelmaa. :) Suomen Yle lopetti omat lähetyksensä tekijänoikeusmaksujen noustessa pilviin.

Silppu, muistathan MTV3:n ja Ylen verkkopalvelut?

http://www.yle.fi/yle24/videosali/
- Sivulta löytyy videoina uutislähetyksiä sekä Aamu-tv:n ohjelmia, mm. Jälkiviisaat.

http://www.mtv3.fi/video/popup/uutiset.shtml
- Tällä sivulla on kokonaisia uutislähetyksiä sekä aiheittain katergorisoituja pikkujuttuja, mm. loppukevennykset omana tietokantanaan.

Itse käytän näitä sivuja päivittäin katsoakseni ajankohtaisohjelmat, sillä minulle ei ole telkkaria. Olen oikein tyytyväinen palvelujen toimivuuteen, mutta minulla onkin yliopiston ylläpitämä mahtava laajakaista.
Maija

Silppu

Jep-jep.

Ajatukseni oli web-radiokanavissa.....

Tarkoitin ett? Ylen live-radiokanavia ei en?? kuule, kuten Ruotsin yleisradiossa.
-Eli mist? l?yd?n suomi-pop kanavia netist?? :?

Silppu

Jaaks

Nyt toimii hyvin :D

Kiitos Tapio :D

Hanna_

Silppu,

eihän tämä pitkäaikainen ilo ole, mutta Radio SuomiPOP näyttäisi jatkavan lähetyksiä Internetissä tammikuun loppuun asti. Kuuntelemaan pääset - vielä muutaman päivän ajan - täältä.

Muista kanavista en osaa sanoa.  :??

Hanna

datapair

Tervehdys!

Se nettikatkos johtui joistakin päivityksistä joista minulla ei ole harmaata aavistusta.

Dunderissa on varmaan monta alan ihmistä, niin ehkä tuo päivitys-katkos selvinnee.

Toivottavasti näitä katkoksia ei tule kovin usein, vaan kun haluatte kuulla suomenkielellä laulettua musiikkia, niin Sisuradio päälle netissä.

Ihan pieni prosentti sallitaan lähettää "kielistä" musaa.

Terveisin Tapio

Jouko

Tapsa,

Tuohon nettikatkokseen voi olla paljon syitä, mutta yleisesti sivuston sisällön päivitys ei vaikuta palveluun, sen sijaan itse palvelimella tapahtuvat päivitykset ja reititin viat tekevät joskus tepposia.:??

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

datapair

Tervehdys!

Meitä ( radiotoimittajia täällä Ruotsissa) kävi yksi tyyppi Suomesta opastamassa miltä lähetysten formaatin tulisi näyttää jokin vuosi sitten.

Juttujen enimmäispituus sai olla korkeintaan neljä- ja puoliminuuttia ja sitten henkevän ja luontaisen juonnon jälkeen kevyttä musiikkia jota kansa kaipaa.

Minä olen aivan toista mieltä; Jos ja kun olen matkustanut niinkin pitkälle kuin sinne Australiaan, niin katson oikeudekseni antaa ihmisten kertoa elämäntarinansa loppuun.

Tällöin ei päde milestäni mikään formaatti.

Miksi otin esille tämän on se, että täällä on ruvettu kyseenalaistamaan haastattelujeni pituukksia (10 - 15 minuuttia)

Paradoksi tässä hommassa on se, että kaikki valittavat suurta työmääräänsä ja juttupulaa sekä rahan vähyyttä ostaa juttuja.

Australian haastattelut ovat tarjolla ilmaiseksi kaikille.

Jos vielä sanoisin näin, että haastattelut eivät minun ansiosta ole niin mielekkäitä vaan vaan nimenomaan niiden Australian suomalaisten jotka rennon-vapaasti kertoivat elämästään.

Joukolle vielä; Koko Ruotsin Radion tietokanta ja muut systeemit on jollain lailla vaihdettu.

Kun minä puhuin päivityksesta, niin se saattoi olla huono käännös.

På svenska käytettiin sanaa, "uppgradering"

Meillä täällä nämä Australian haastattelut menevät  13- viikkoa eteenpäin, mitä muut tekevät se on heidän asiansana.

Ensi torstaina on vuorossa Eero Lantiainen, maailman mukavin ihminen mitä olen tavannut.

Terveisin Tapio

Ps. Tottakai olette mukavia kaikki muutkin.

Haluaisin miellelläni myös palauttetta sitten myöhemmin näistä jutuista, vaikka omaksi iloksi tai suruksi.

sama.

mette

Kuka muistaa vielä Ylen legendaarisen stereotestin?:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

http://ra.yle.fi/ramgen/yleradio1/extrat/stereotesti.rm

Jaaks

Tahan mennessa, eli siis vain yhden jutun jalkeen - hyvin mielenkiintoista :god:

Eihan tuollaisesta 3-4 minuutin jutusta ole yhtaan mihinkaan.  Jos jotain ei haluta kuunnella se 15 mins, niin kaantakoon pois paalta koko lahetyksen :D

Jaaks

Mette :D

Eihan tuota "Merkonoomin Hihitysta" eikun "Metronoomin Tikitysta" voi kukaan unohtaa :D:D:D

Ei kuulu tahan otsikkoon, mutta sain tanaan juuri Suomesta tuoretta Oululaisten Reissumies leipaa, Savuporoa ja Turun sinappia :D:D:D
Arvatkaapa mita on paivalliseksi :o

Urul

Heissan Tapio :D Kiitos vaan mukavasta haastatteluhetkestä siellä leivinuuni-majassa!
Äsken ehdin kuuntelemaan tämän viikon lähetyksen Australiasta äänessä minä itte.Täytyy tässä vielä kaikille kuuntelijoille oikaista,että tiedän kyllä Provencen olevan Ranskassa eikä Espanjassa kuten tuossa haastattelussa tulin puhuneeksi.Tuli sitten haastelupäivän iltana mieleen,että mitä hittoa,siis puhuinkohan Espanjasta ja Tapiolle siitä mainitsin lauantai-iltana matkalla Suomi-hallille ja silleen siinä oli käynyt.Olin niin pirun jännittynyt silloin,kun olin aamulla ollut verikokeissa,kun mulla on tuo neula-allergia :hahhaa

Urul

Se herrasmies-eläkeläinen Villagella,jonka luona kävimme(joka nelivuotiaana  Australiaaan muuttanut ja joka Suomea silti piti rakkaampana) ja jota harmittelitkin,ettet hänen tarinaansa taltioinut(eikä ihme) niin tänään kuulin,että hän on kirjoittanut kirjan elämänvaiheistaan. On kuulemma mielenkiintoinen kirja!Kirja on englanninkielinen.
Jos haluat voin järjestää kollegallesi kirjan -täytyyhän sitä nyt yksi kirja Australiassa lukea,eikö?

datapair

Urul!

Tottahan toki minä haluan sen luettavaksi, vaikka joudun sen tekemään sanakirjan avulla.

Toisaalta on minulla kaksi naista täällä kotona (äiti ja tytär) joiden mielestä minun englantini on surkea, mutta joutavathan ne silloin tyhmää avustamaan.

Ei se kuitenkaan niin surkea ole (englanti) kun sillä pystyi sinne saakka tulemaan ja vielä löytyi tie takaisin tänne pakkasiin.

En juuri muista tuliko se pata siihen haastatteluun mukaan, mutta tuskin kovin moni tällaiseen pieneen yksityskohtaan kiinnittää huomiota.

Toisaalta maailma on täynnä ns. pilkun .... joita, nutta ei heistä kannata välittää.

Taisi mullekin tulla moka kun sanoin huvimajaksi sitä leivinuunimajaa?

Kollegani jotka tulevat nyt helmikuussa sinne ovat tiukasti kiinni siinä, että he eivät duunia kun tulevat sinne joten kun lapseni äiti täyttää tasavuosia 2005 niin on jo ollut puhetta että lähtisimme porukalla käymään siellä.

Jo ei niin itse yritän sen haastattelun tehdä ennekuin se on myöhäistä.

Mikä tarkoittaa sitä että jonain kaunnina päivänä kolkuttelen Finlandia Villagen ovea.

Terveisin Tapio

datapair

Tervehdys!

Jäi vielä kertomatta, että siskoltani joka asuu Lahdessa sain puhelinnumeron Risto ja Paula Sutiselle.

Heitähän kohdeltiin kaltoin silloin Finlandia Villagen alkuaikoina.

Risto ja Paula olivat Finlandia Villagen ensimmäisiä johtajia. Virallisesti kai Risto)

Jos he suostuvat kertomaan muistojaan niistä ajoista, niin silloin teen työmatkan Hollolaan.

Taas on satanut lunta niin maan per..leesti ja kelit ovat pakkasen puolella.

Kateeksi käy teikäläisten oloja siella Under Down.

Terveisin Tapio

Ps. Urul. Heittäydyn selälleni ja paljastan kurkkuni jos ja kun lupasin korjata sen Espanjan mokan, mutta kertakaikkiaan en muistanut kun työstin näitä juttuja urakalla.

Ensi torstaina on vuorossa on Finlandia Villan 81-vuotias sotaveteraani Urho Suomalainen.

sr.se/ Sisuradio ja sieltä sydänmaalle, jutut säilyvät netissä viikon.

Jaaks

Hienoa tarinaa :god::god:

Urul :D

Ala murehdi, onhan se Provencale siella Espanjassa pain kuten muistaakseni sanoitkin :D:D:D
Odota vaan kun meikalaisen mokat tulee eetteriin, jos niita nyt sitten koskaan voidaan julkaistakaan :D

datapair

Tervehdys!

Kiitos Jaaks. Kyllä se sinun haastattelusi tulee aikanaan. Pyrin ryhmittämään haastattelut, siten että niistä tulisi jonkinlaisia kokonaisuuksia.

Huomasin myös painovirhepaholaisen tai jos sanoisin näin, että ajatus kulkee nopeammin kuin sormet.

"kollegani jotka tulevat sinne helmikuussa pitävät tiukasti kiinni siitä että he eivät lomillaan tee töitä", joten......

Kerrankin täällä paistaa aurinko ja pakkasta on miinus 6-astetta. Huomenna pitäisi puhallella eteläiset tuulet jotka tuovat tullessaan vesisadetta!

terveisin Tapio

Urul

Jaaks :D
Just onhan se siellä Espanjassa päin... ainakin täältä Australiasta päin katsottuna:hahhaa
Suurella mielenkiinnolla jään odottelemaan seuraaviakin haastatteluja.

Urul

No worries,älä siitä murehdi.Siitä Provencesta.Mokahan oli minun.

Siitä kirjasta,josta puhuin niin nyt täytyy kertoa,että se kirja on  vielä julkaisematon,tuosta ei kukaan ollut mitään maininnut.Tämä vain siksi,että niitä kirjoja ei sitten ole enempää kuin tämä  yksi,raakavedos ,jonka tänään sain  elämäntarinansa kirjoittaneelta.Kirjan välissä on paljon myös hänen kirjoittamiansa artikkeleita,joita julkaistu lehdissä.Myös valokuvia.
No,koska olette tänne päin tulossa niin luet kirjan sitten lomalukemisiksi.

Urul

LainaaAlkuperäinen postittaja datapair
Tervehdys!

Meitä ( radiotoimittajia täällä Ruotsissa) kävi yksi tyyppi Suomesta opastamassa miltä lähetysten formaatin tulisi näyttää jokin vuosi sitten.

Juttujen enimmäispituus sai olla korkeintaan neljä- ja puoliminuuttia ja sitten henkevän ja luontaisen juonnon jälkeen kevyttä musiikkia jota kansa kaipaa.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Tapio ,niin ei tuollaisessa lyhyessä alle 5minuutin haastattelussa oikein syvällistä haastattelua saa aikaan.Kuuntelin siinä Yleltä Ulkosuomalainen äänessä ,Australiasta muuten..

http://yle.fi/rfinland/index.shtml

datapair

Urul!

Kuuntelin, mutta en hämmästynyt. Tekijä pysyi tiukasti ns. formaatissa. Ideaali pituus 4,5 minuuttia, korkeintaan viisi.

Vallalla on sellainen käsitys, että nykyajan ihminen ei jaksa kuunnella sen pitempään puhetta, vaan sitten on korkea aika laittaa musa soimaan jottei kuuntelijat karkaa.

Sellaista tämä maailma on; paloitellaan kaikki asiat pieniksi paloiksi ja sitten tarjoillaan. Aivan kuin mainosmaailmalla olisi sormet pelissä.

Ruotsin Radio ja Yle ovat Public service-radioyhtiöitä joten meidän toimintamme ei pitäisi olla riippuvainen mainoskruunuista,
-euroista.  

Täällä on +7-astetta, vettäkin on sadellut. jos tätä menoa jatkuu, niin lumet on kohta huit´helkkarissa. Minua se ei sureta.

Terveisin Tapio

Jaaks

Kiitos taas hyvasta tarinasta tana Perjantaina (siis teidan torstai lahetys)  :god::god:

Urul

Mukavaa oli kuunnella Urhon elämäntarinaa.On se elämä ollut tiukkaa silloin ennen ,ollut tietämistä kun kahdeksan lapsen suun ruokkinut.

Yllätänpä Urhon ja teen hänelle oikein kuuntelukasetin .Kelpaa sitä mamman kanssa sitten kuunnella.Ja lasten ja lastenlasten ja lastenlastenlasten .

riaapa

Tapio,

ensimmäisen kerran sain vasta tänään aikaisiksi kuunnella juttuasi. Mielenkiintoista kuunneltavaa! Äläkä välitä niistä viiden minuutin säännöksistä, kyllähän noin mielenkiintoista juttua kuuntelee mielellään pitempäänkin. :god: :god:

Uskomattoman hyvin säilynyt Urholla suomen kieli ja tuttu murre!

Riina.
Riina

datapair

Riina!

Itsekin olin aivan ällistynyt miten hyvin Suomenkieli oli haastattelemilla ihmisillä säilynyt.

Esimerkiksi ensi torstaina on vuorossa Hyvösen pariskunta. Seppo ei ole käynyt Suomessa sitten kun hän muutti Australiaan 45 vuotta sitten, siitäkin huolimatta puheessa ei ole mitään Australian korostusta. Ei myöskään Paulan puheessa.

Usein täällä Ruotsissa kohtaa suomalaisia jotka eivät ole puoltakaan Hyvösten Australian aikaa asuneet täällä ja he pyytelevät anteeksi huonoa suomeaan.

Joten kuunnelkaapa ensi viikon perjantaina meidän torstai-illan lähetystä.

sr.se/ sisuradio ja sieltä Sydänmaalle.

Hyvää viikonloppua terveisin Tapio

datapair

Jouko!

Kuuntelin aamusella YLE:n ulkosuomalaislähetystä. Kuinkas ollakaan siellähän oli aivan tuttu ääni, Jouko Laakso.

Hyvin sinä leiviskäs hoitelit.

Ensi torstaina on vuorossa pirteä 92-vuotias Laina Hyvönen. Kun häntä kuuntelee, niin tulee hyvälle mielelle.

Viime torstain lähetystä voitte kuunnella vielä ensi torstaihin saakka.

sr.se/sisuradio sieltä sitten haet Sydänmaan ja kohdan kuuntele viikon lähetykset.

Hyvää ystävänpäivää kaikille, terveisin Tapio

Jouko

Tapsa,

No menihän se siinä, vaikka ei vissiin kannata lopettaa näitä päivähommia! :sorry

Hyvää ystävänpäivää myös sinulle Tapsa ja perheellesi, sekä kaikille Dunderilaisille:god:

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org