Pieni huone tarjolla Sydneyssa

Aloittaja AussieJockey, heinäkuu 26, 2015, 19:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AussieJockey

Asumme Aussi-siippani kanssa Sydneyssa taajamassa nimelta Campsie, 20 minuuttia menee junalla keskustaan ja muita isoja keskuksia on paljon lahella.  Asumme vanhahkossa mutta siistissa kolmen makuuhuoneen talossa ja tarjoamme huonetta vuokralle. Juna-asema on 10 minuutin paassa kavellen ja kaikki kaupat on ihan vieressa, paljon myos ravintoloita lahella.  Vuokra riippuu siita milloin ja miten pitkaan tulisit asumaan, talla hetkella esimerkiksi yksi yo yhdelle ihmiselle $30 ja viikko $150, edullisempi kuin hostelli. Ihanteellinen yhdelle ihmisille, kaksi voi yopya maksimissaan 2 viikkoa. Wifi on ja telkkarikanavat. Hinnasta voin poikkasta vahan pois jos tuot Suomesta ruokatuliaisia! Meilla on Suomesta tuotu kissa, aussikissa ja koira, joten toivottaasti pidat elaimista.

Jos kiinnostaa, laita yksityisviesti tai jos on semmosia kysymyksia jotka muitakin voi kiinnostaa, laita tanne!

mirkas

Moikka! Hei onkoha huone vieläkin vuokrattavissa? Ajattelin tulla käymään Sydneyssä ennen joulua ja uuttavuotta. Tällähetkellä olen batemans bayllä ja aijon viipyä muutaman päivän. Sydneyssä olisin ehkä viikon tai risat, työtä en varmaan löydä pienellä ajalla sieltä kun on niin paljon backereitä siellä suunnilla mutta kukaties.. Eläimet on vaan plussaa kun kotona olen asustellut sekalaisen eläinlauman kanssa ja vähä ehkä ikäväkin on :D
Oon tälläne aika rauhallinen mut iloinen leidi suomesta :) ilmoittele, tällä hetkelöä olen yrittänyt nimittäin löytää couchsurfing kautta paikkaa jossa piipahtaa mutta vaihtoehto voisi olla tämäkin :)
Terkuin mirka
0490128216