Australiaan matkaseuraa!

Aloittaja joannaa, lokakuu 25, 2011, 04:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

joannaa

Heissulivei!

Olenpa siis lähdössä Australiaan joulukuun 18.päivä ja yksikseni matkaan! Matkani kestää vain 3 viikkoa tällä kertaa mutta siinäkin ajassa uskon ehtiväni paikkoja katsella. Liikun osan matkaa yksin joten ajattelin huhuilla josko porukkaa liikkuisi samoilla seuduilla samoihin aikoihin. Lennän siis Melbourneen, josta siirryn muutaman päivän jälkeen jouluksi ja uudeksi vuodeksi Brisbaneen kaverin luokse. Uv:n jälkeen lennän Sydneeyn (2.1) viikoksi enne Suomeen paluuta. Melbourneen ja Sydneyyn siis matkaseura kelpaisi! Onko ketään näillä suunnilla tuolloin? Sekä matkaajat että pidempään näillä paikkakunnilla oleilijat olisivat tervetullutta seuraa!

Olen 23v opiskelijatyttö pääkaupunkiseudulta! Olen rentoa seuraa ja tykkään aktiivisesti kierrellä ja nähdä paikkoja ja juttuja! Tarkemmat suunnitelmat vielä hieman auki mutta tässä ne hiljalleen muotoutuu! Jos yhtään mätsää niin pistäppä viestiä ketjuun tai sitten yksityisviestiä!  8)

jjm

Heips! Itse olen oleskellut Melbournen alueella nyt kuukauden verran ja vielä kymmenisen kuukautta olisi reissua edessä. Muiden suomalaisten kanssa viettäisi mieluusti aikaa ja katselisi paikkoja, vaikka sitten uudemmankin kerran. En tosin vielä tiedä jatkuuko matka täältä jonnekin ennen joulukuuta, mutta jos täällä päin vielä olen niin mielelläni lähden kaupunkikierrokselle tms jos vaan seura kelpaa.  :) 29v mieshenkilö kyseessä.

Kristanna

Heipparallaa Melbournessa heiluilevat! Olen laskeutumassa Melbournen kentälle tasan kuukauden eli 25.11 ja tarkoituksena olisi viettää siellä 2 kuukautta ennen Adelaideen siirtymistä. Kämppäkin on jo hommaantunut sekä paikallinen seura, mutta olisi hienoa tutustua muihinkin suomalaisiin ja tehdä yhdessä vaikka reissu jos toinenkin lähialueille. Miltä tälläinen kuulostaisi?  :pepsodent
Ainiin, 27 vuotias tyttöihminen täällä huhuilee. :)

jjm

Lainaus käyttäjältä: Kristanna - lokakuu 26, 2011, 04:19
Miltä tälläinen kuulostaisi?

Tänne päin ainakin kuulostaa hyvälle.  Nähtävää ja ihmeteltävää täällä riittää ja porukalla on aina kivempi ihmetellä. :)

joannaa

Jee! Kuulostaa hyvältä! Ollaanpa yhteyksissä lähempänä joulukuuta niin tiedetään vähän paremmin suunnitelmia! Mutta seura kelpaa tosiaan, porukalla aina kivempi tehdä reissua 8)