Kirjoittaja Aihe: Vanha passikuva?!  (Luettu 3552 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ann0

• Piltti
  • *
Vanha passikuva?!
« : Heinäkuu 12, 2010, 17:49 »
Heido mates,

laitan nyt viestiä tänne kun en muualta ihan kunnon vastausta saanut joten: Lähden wh:lla ausseihin syyskuun alussa ja nyt mietityttää kelpaako mun passi. Passi on voimassa ihan hyvin tonne kesään 2012 asti joten siinä ei ole ongelmia. Mutta mun passikuva on aika vanha olen siinä jotain 12 vuotias, ja nyt siis 19. Otan mukaan myös ajokortin, mutta onko jollain kokemuksia että olisi tullut jotain ongelmia? kyllä mut nyt siitä varmaan tunnistaa mutta aika nuorihan mä siinä olen. äääärr.. viisumi on jo saatu enkä haluis uutta passia alkaa tilaa kun vanha on kuitenkin vielä voimassa, enkä jaksaisi myöskään noita uusia passinumeroita alkaa lähettää.

onko jollain tullut samanlaista tilannetta vastaan ja miten ratkesi?

Apua,

kiitos!  ;)

Poissa phoque

• Piltti
  • *
Vs: Vanha passikuva?!
« Vastaus #1 : Heinäkuu 12, 2010, 21:50 »
Itsellä oli mukana tämä ihana 13-vuotiaana saatu passi ja 19-vuotias kuitenkin olin. Ei tuottanut kyllä yhtään mitään ongelmaa. Mitä nyt nauroivat mun typerälle kuvalle : D Ei ollut vissiin paras päivä tuota kuvaa ottaessa.

Poissa Inkaa

• Knihti
Vs: Vanha passikuva?!
« Vastaus #2 : Heinäkuu 12, 2010, 23:26 »
Heh, no, itseasiassa!

Eräs baari-ilta mun ajokortti ei kelvannut todisteeksi täysikäisyydestä. Mä olin saanut kortin muutamaa kuukautta aiemmin, joten kuvallakaan ei yli puolta vuotta ollut ikää. Oltiin saavuttu Sydneyyn pari päivää aiemmin ja mulla sattui olemaan passi laukussa - missä olen niinikään 13, ja tämän jälkeen portsari päästi mut muitta mutkitta sisään. Paras oli ehkä se, että mun täytyi antaa käsialanäyte  :XXXX Ensinnäkin, tuskin kukaan onnistuu kirjottamaan allekirjotustaan täsmälleen samannäköiseksi kun se on virallisessa henkkarissa ja toiseks, ei ainakaan kännissä  >:D
Se oli kyllä hauska ilta :D

Etköhän sä kuitenkin pärjää  :coolh
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyvästi!