Surffikursseja eastcoastilla

Aloittaja Erja, maaliskuu 29, 2010, 19:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Erja

Haluaisin mielipiteitä surffikursseista eastcoastilla? Minkä pituisia kurssit ovat? Olen kiinnostunut muutaman päivän-viikon pituisesta kurssista. Mielipiteitä/vinkkejä otetaan vastaan :)

Anssi

Itse kävin 2004 kerran jollain kurssilla joka lähti Sydneystä pohjoiseen ja kesti kai viikonlopun, siellä oli aluksi melko strukturoitu opetus niin että pääsi vauhtiin, sen jälkeen olin 2 viikkoa näillä matkoilla:

http://www.surfaris.com/

joilla sitten surffailtiin vähän vapaamuotoisemmin, sielläkin tosin saa ihan kädestä pitäen opetusta jos sitä kaipaa.

Kummallakin välineet kunnossa ja rentoa jengiä, tuskin noissa ihan äkkiä minkään urpojen joukkoon joutuu jos vähänkään katsoo etukäteen ja kyselee.

surfari

niita surfi kursejja on vahan joka puolla  niita oppitunteja  voi otta tunti kerrallaan .minun poika opetta cronullassa (han ei puhu suomea )  sielta saa erilaisia pakettia ,siella on aloitajien pakettia ,naisten ,ja vaikka pro pakettia  riipuu mita tahtoo,.kaverilla on pines surf school wollongogissa joka opettaa  aika leppoisissa paikoissa ,parasta katsoa surfing australia webista siella on kaikki ne official surf schools
happy surfing,  :D

Erja

Kiitti vastauksista. Onko Byron Bayn surffikurssit yhtään sen ihmeellisempiä kuin muualla? Muualla näyttäis olevan halvemmalla. Ja voiko kursseille ilmottautua paikan päältä vai onko järkevämpää ilmottautua etukäteen.

Elin F.

Mä olin Byron Bayssä parina päivänä mukana surffikurssilla (toisena päivänä olin välinevuokraajana mukana, enkä siis itse kurssilla). Se ranta taisi itse asiassa olla Byron Bayn ulkopuolella, mutta kuitenkin. Hyvin tyypit sielläkin osasi hommansa, mutta aika vähän aikaa siellä oltiin vedessä siihen verrattuna, mitä aikaisemmalla 5-päivän surfarilla Lancelinessä (Perthin lähellä) olin tottunut; siellä rannalle mentiin aikaisin aamulla ja takaisin rantatalolle raahauduttiin iltapäivällä. Tuolla Lancelinessa ei siihen aikaa vuodesta (joulukuun alku) ollut sillä rannalla kuin satunnaisia ihmisiä, joten jos länsirannikolle päädyt, niin voin lämpimästi suositella! Mut ei välttämättä kannata ottaa heti alkuun sellasta viiden päivän reissua (jollei sitten ole teräskunnossa), on meinaan aika rankkaa puuhaa ;)