Matkaseuraa 2010 syksylle

Aloittaja eetum, helmikuu 15, 2010, 04:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

laurarei

Mä laskeudun kans samoihin aikoihin, tarkalleen 5.9, joten olis kiva törmäillä muihin suomalaisiin jo heti alussa!

Ida2

Hei kaikki! :)
Olen 23-vuotias tyttö ja olen miettinyt että lähtisin Working Holiday-viisumilla Australiaan. Minulla on vielä töitä syyskuun loppuun asti, mutta sen jälkeen voisin lähteä  :D
Haluaisin matkustaa ja nähdä Australiaa ja myös tehdä töitä välillä.
Olisi kiva kuulla muitten suunitelmia ja mielelläni ottaisin seuraa myös matkalle!
Ottakaa yhteyttä jos on samoja ajatuksia!

tuikku:)

Hei!

Olen 24v. tyttö ja lähdössä Ausseihin lokakuun puolivälissä. Suunnitelmat ovat vielä ihan auki, Sydneyyn ajattelin ensin suunnata. Eli jos matkaseura kelpaa, niin ilmotelkaa!  :)

nope

Morjesta!

Olen 23v poika, olen myös lähdössä lokakuun puolessa välissä Thaimaan kautta Austraaliaan. Sydneyhin olis tarkotus tulla joskus marraskuun alulla. Matkaseura on aina hyvästä.

Smirgeli

Täälähän on jo aikamoinen lössi australianmatkaajia!  :pepsodent Ilmottaudun siispä minäkin jengiin! Oon lähdössä reissuun 25.8. Illalla 26.8. laskeudun Sydneyyn ja siitä sitte kattellaan eteenpäin. Kilroy Travelsin kautta matkustelen. Alice Springsissa on kaverin häät syyskuun lopulla. Se on ainoa varma suunnitelma. Saattaa olla että viihdyn Sydneyssa jonkin aikaa ja yritän ettiskellä töitä. Melbournesta on Hong Kong -pysähdyksen kera lennot joulukuun alussa. Oon peräseinäjokinen 25-v tyttö. Diakonia- ja nuorisotyöntekijänä vierähti vuosi ja nyt kun työt loppuu niin ajattelin lähteä hyvän ystävän häihin ja saman tien vähän pitemmäksikin aikaa Australiaa kattelemaan.

ann0

Hei, nyt ajankohtasta eli hostelli suosituksia?! Mihin hostelliin olette sydneyssä majoittumassa, ja mistä olette saaneet hyvää palautetta? Ruoanlaitto mahdollisuus ja aamupala plussaa, ja toki edullinen hinta ! :D

Itsellä 30 pv lähtöön ja tossa vk päästä ajattelin hostellin 3 yöksi varata...

_Lara__

Suosittelen kokeilemaan couchsurffing palvelua, jossa ihmiset majoittaa toisiaan ilmaiseksi. Me oltiin Brisbanessa 1 yö hostellissa ja se oli ihan tarpeeks, tällähetkellä majaillaan yhden suomalaisen Nikon luona ilmaiseksi ja tää on ainakin 10 kertaa parempi kokemus kun hostelli :)

Peetuk

Hellou, täällä alkaa kans matka hamottuun pikkuhiljaa; tarkotus ois lähtä reissuun lokakuun alussa ja seikkailla niin kauan kuin paukkuja riittää. Suunnitelmissa viettää aikaa aluksi Sydneyssa (työskennelläkin mahdollisesti jo ihan alkumetreiltä) ja kun asiat alkaa aukeneen jatkaa matkaa fiiliksen mukaan autoillen tai vaikka kengurun pussissa. Ois hauska törmätä ja vaihtaa ajatuksia muiden matkalaisten kanssa sitten pp tai jo täällä päässä (hki), joten laittakaa nimi muistiin (ja viestiä) ;) Itellä ikää 29, eli hetken ehtiny jo juupa-jaapaileen, mut nyt on todellakin mentävä :pepsodent

Ida2

Minusta idea tapaamisesta lähtijöiden kanssa täällä Suomessa ennen lähtöä kuulostaa tosi hyvältä!Itse asun Turun lähellä, mutta kyl voisin tulla tapaamiseen Helsinkiinkin, jos sopiva päivä vain löytyisi!

Tapaaminen voisi olla hyvä idea! Jos järjestyy, i'm in!! :)

R1ksu

Missäs tavataan ja milloin ? ;)

helsinkiä vaikka ens kuussa ehdotettu!  :)

Jenjen

Heyyy!! Tallahan on porukkaa  :pepsodent Ite oon ollu nyt Ausseissa muutaman kuukauden. Oon 25 v sosiaalinen tytto ja talla hetkella Kalgoorliessa WA:ssa toissa ja lokakuun alussa oon lentamassa taalta Sydneyhyn ja olis kiva naha jos muita suomalaisia on samoilla suunnilla. Tarkotus ois siita lahtee joko itarannikkoo ylospain tai napata lento Darwiniin tai Cairnsiin. Kaikki aika lailla auki viela. Mielessa ois muutama kuukausi kierrella, bilettaa  :XXXX ja nauttia elamasta ja sit taas ettia jonku nakosta hommaa. Takasin Suomeen huhtikuun lopussa ellen sitte intoudu toista viisumia hakeen miten uskon et tas kay  :) Mut mun maili loytyy profiilista jos jotaki kiinnostaa nahda/ matkata yhessa.

laurarei

Moikka!
Tapaaminen reissuunlähtijöiden kanssa olis ihan mahtava idea, missä ja milloin siis?
Onko kuinka moni teistä pääkaupunkiseudulta?

T: Laura

PPPauliina

Heii!

Ilmottaudun jonon jatkoksi Australiaan lähtijäksi :) Tosin itselläni lähtö olis vasta tammikuussa,  koska työsopimus kestää vuoden loppuun ja joulukuuksi on varattu parin viikon Thaimaan reissu. Itselläni suunnitelmat vielä aika alkutekijöissä joten hyviä vinkkejä saa antaa! Suunnitelmissa olis lähteä joko yksin tai kaverin kanssa, riippuen kaverin rahatilanteesta.. Matkan kesto olis varmaankin kolmisen kuukautta ja tarkotuksena olis lähteä pätkähommia tekemään ja varsinkin Australiasta nauttimaan :) Ikää on 19 ja Turun suunnalta tullaan, joten jos joku muukin on matkaseuraa tai ainakin jonkilaista vertaistukea vailla nii ei muutaku sähköpostia kirjoittelemaan: pauliina.4@hotmail.com :))

Timo_l

Morjesta vaan kaikille!!

Minäkin oon vahvasti Sydneyyn tulossa Lokakuun alussa, taitaa lento olla 5.10 perillä ja sydneyssä ainakin ekat kolme viikkoa majailen. Todellakin kaikki aivan auki. Olis hieno nähä vaikka etukäteen muita reissulaisia ja eihän varmaan ilta olut pahalta kuulosta reissussakaan ;D. Jos ootte järjestämässä tapaamista suomessa ni oon kyllä messissä. Kotoisin oon itä-suomesta mutta tuun vaik helsinkiin tai mihin vaan.

Ois kiva saada vähän reissu seuraa, puuhastella ja harrstaa mitä vaan  8)
Yhteyksissä: t.laamanen@hotmail.com
-Timo-

koira-auto

Moi! kaverin kanssa lähdössä kohti sydneyä 14.9 hki-bryssel-abu dhabi-sydney. ketään lähdössä samoihin aikoihin?
meillä ei ole mitään suunnitelmaa muutakun että päästään ausseihin asti. kiertelyä ympäri maata  8) kesäks varmaankin
sitten suomeen takaisin. ja siis wh-viisumilla mennään!

Peetuk

Yes! Pitäiskö sitten koittaa pientä miittiä tuossa syyskuun alkupuoliskolla täällä helsingin suunnalla, esim 10.9? Voidaan sitten löydä viisaat päämme (oluet ;)) yhteen ja käydä vähän suunnitelmia läpi, sillä mikä ettei jos ajatukset yhtää menee jonkun muun kanssa yksiin, niin en ollenkaan vastusta mahdollista reissu- ym. ajantapposeuraa sitten tuonne toiseenkaan päähän! Mukavata alkavaa viikkoa kaikille ja ollaan kuulolla!  :XXXX (perttu.kykkanen@gmail.com)

paikka ja aika sopis ainakin mulle! :)

Eeke

Moikka!
Olen 30-vuotias ikinuori nainen ja päätin käyttää hyväkseni viimeisen mahdollisuuden w&h viisumiin. Opiskelin Ausseissa 2005 ja lupasin silloin itselleni palaavani vielä jonain päivänä takaisin. Lentolippuja en vielä ole hankkinut, mutta alustava idea on matkustaa Ausseihin Aasian kautta lokakuussa. Yritän parhaillaan puhua myös erästä ystävääni mukaan matkalle. Tarkoitus olisi olla Ausseissa ainakin puoli vuotta ja sieltä Uuden-Seelannin, Hawaijin ja Losin kautta kotiin. Muut suunnitelmat vielä auki! Me tulisimme kaverin kanssa tosi mielellämme tapaamaan teitä muita. Helsinki ja syyskuun alkupuoli sopii mainiosti. Itse asun tällä hetkellä Turussa ja kaveri täällä Hesassa.

T:Eeva
(e.k.kettunen@gmail.om)

Timo_l

Moi!

Hienoo et jotkut aktiiviset jaksaa järkätä tapaamista ennen reissuu...
Voisin ilmottautua joukkoon, jos vaan se on ok ja saan itteni sinne järkättyy...
mutta ollaanpas kuulolla ja jos viitit kirjotella tuonne seinälle tarkempaa paikkaa ja aikaa ni pääsen kenties remmiin :D

Palataan ja minuun voipi olla myös yhteydessä!! t.laamanen@hotmail.

T: Timo :XXXX

Eeke

Moikka!
Sopisiko teille kaikille treffit Helsingissä esim. pe 3.10? Mulle itselle tuli menoa 10-12.10 viikonlopulle. Mikäli 3.10 on huono ajankohta, kyseisellä viikolla myös joku muu ilta sopii mulle. Ilmoittakaa mikä ajankohta teille sopii, niin saadaan lyötyä päivä lukkoon.

-Eeva-

Hurrikaani-89

Howdy!  :pepsodent

Meikäläinen on starttaamassa oman Australia-seikkailun 28.8 ja päämääränä on Sydney, jossa ollaan perillä 30.8 aamulla! Jos samoilla seuduilla sattuu jo valmiiksi pyörimään, tai on muutamien päivien marginaalilla saapumassa, muita innokkaita reissaajia, niin saapi ottaa meikäläiseen rohkeasti yhteyttä! Kuulumisia ja reissusuunnitelmia olisi mukava vaihtaa paikanpäällä :)   
"slow is smooth and smooth is fast"

teemuse

Huomenna lähtö ja fiilikset katossa  :XXXX

Jos jo nyt joitain suomalaisia matkaajia paikalla ja haluaisi tavata nii ottakaa yhteyttä. Apu olis varmasti tarpeen noissa alkusählingeis  :D

ann0

Hei teemuse ja hurrikaani-89! Mä saavun sydneyyn 7.9 ja yksin niinkuin näyttää että tekin matkalla  ;) olis great jos vielä olette sillon sydneyssä niin nädä ja vaihtaa suunnitelmia. Alkuhäslingeistä puhumattakaan! Mihin ootte muuten majoittumassa?

meiliä voi laittaa,

mikkonen.anna@gmail.com

Eeke

Moikka!
Sovimme alustavasti timo_l:n kanssa tapaavamme la 4.9 täällä Helsingissä Aussie Bar:ssa. Pääsisikö kukaan muu teistä syksyllä Ausseihin lähtevistä matkaajista mukaan vaihtamaan kuulumisia ja matkasuunnitelmia? Laittakaahan nopeasti viestiä mikäli pääsette, niin lyödään ajankohta lukkoon!

-Eeva-

mulle ainakin sopii hyvin ja kiva tavata muitakin lähtijöitä!  :)

Ida2

Mulle ei päivä valitettavast sovi, olen Ruotsissa silloin. Mutta toivottavasti tulee muitakin tapaamisia  :)

sanelma

Heya!
Täällä on yksi erittäin malttamaton 19-vuotias tyttö Jyväskylästä lähdössä reissuun 5 yön päästä! Kämppä vielä täysin tyhjentämättä, osa paperiasioista sentään kunnossa, mutta hieman loppusäätämisen makua tuntuu olevan... Tosin no worries - Australiaanhan sitä ollaan menossa ;D Matka alkaa mulla Thaimaan Pattayalta, missä elelen ensin parisen viikkoa ja 15.9. laskeudun Sydneyyn. Ens vuoden suunnitelmat on vielä täysin auki - mulla on kontakteja Sydneyssä, joiden kanssa haluaisin viettää kyllä koko vuoden mutta haluaisin myös kierrellä ympäri maata... Teen siis niin kuin siellä hyvältä tuntuu. Sydneyssä vietin kevään, joten se on tuttu ja ah, niin ihana kaupunki. En millään malttais odottaa että pääsee sinne taas.
Yksin oon siis matkaan lähössä, joten viestiä saa laittaa tulemaan! Sähköpostiosoite löytynee profiilista ja blogi osoitteesta sasuaus.blogspot.com. Sinnekin voi kirjoitella niin vastailen joskos nähtäs/kierreltäs maata yhdessä! Hyvää reissua kaikille :)

vuuli

Heippan!

Täälläkin lähtö edessä lokakuun loppupuolella, WH-viisumilla mennään. Myöskin yksin näillä näkymin starttaamassa, 23-vuotias tyttö pk-seudulta. Oottekos nyt siis tulevana la treffailemassa? Voisin myöskin mielelläni paikalle ilmestyä, jokos tarkempaa aikataulua on mietittynä :)?

Eeke

Moikka!
Kiva että saadaan lauantaiksi iso jengi kasaan...näillä näkymin meitä olisi ainakin viisi reissaajaa tulossa paikalle. Sovimme siis treffit lauantaiksi 4.9. klo 18 Aussie Bar:in, toivottavasti ajankohta sopii kaikille. Tervetuloa mukaan!

-Eeva-

mä olen 18 asti töissä ja ehdin paikalle vasta 19 maissa. mutta koitan bongailla sieltä teitä muita australian matkaajia!  :)

vuuli

Mahtavaa päästä tapaamaan ja kuulemaan muiden suunnitelmia!! Jessus miten pirusti alkanutkin jännittämään nyt kun lähtö alkaa konkreettisesti olemaan lähellä, viisumi valmiina, kämppä irtisanottu, vakuutukset mietinnässä, päälimmäisenä pyörii lähtöpäivän lukkoonlyönti ja lennon varaus, hui :). Suht nopsalla aikataululla suunnittelussa edennyt ja nyt vasta alkanut asiaa sisäistämään, mut toisaalta parempi näin, toivottavasti, eipä musta koskaan ole mihinkään liian pitkäjänteiseen suunnittelemiseen ollutkaan :pepsodent

Klo 18 käy oikein hyvin, lauantaihin siis :XXXX

- Juuli

Peetuk

Hyvältä kuulostaa, Aussi Bar it is! Näkemisiin!  :XXXX

Cat

Hellou!

Olen 20vuotias tyttö ja saavun Sydneyhyn 7.9. Ois tosi huippu tutustua muihinkin suomaisiin lähtijöihin/niihin jotka on jo paikan päällä. Matkaseura ei olis ollenkaan pahitteeksi:) Itsellä ei vielä mitään tarkempia suunnitelmia ole, eli menen vähän tuulen mukana=D Töitä ois tarkotus hakea, ainakin jossain välissä. Olen varannu ekaksi viikoksi Backpackers Headquarters Hostelilta yöpaikan. Saa sitten nähdä että minne lähden siitä suunnistamaan, mutta Sydneyssä ois kyllä kiva jonkun aikaa hengailla. Laittakaan ihmeessä mailia osotteeseen katja.petajajarvi@hotmail.com niin justkaillaan lisää:)

-Katja

jansson

Nonniin liput ja hostelli varattu, asunto kohta irtisanottu jne. Lähtö 9.10 Perthiä kohti ja reissun päällä pitäisi pysyä 7kk.

Pitääpi harkita josko sitä eksyisi lauantaina itsekin Aussie bar:iin ;).

Timoxi

Terve vaan kaikki tänne Ausseihin tulijat!

Ite olen täällä 3 kk jo ehtinyt olemaan ja "east coast" olis niinkun tehtynä ja tällä hetkellä ensimmäinen viikko töitä takana Sydneyssä. ELI! Jos ja kun jengiä saapuu tänne Sydneyhyn niin mielelläni treffaan tässä keskustassa vaikkapa parin kaljan merkeissä tai muuten vaan..eli tässä yhteystietoo...

tmaltsu@hotmail.com
+61451617189

terveisin Timppa

PS: Rohkeesti tänne vaan kaikki suomalaiset meitä on muutenkin liian vähän täällä! Saksalaisia sensijaan on joka kolmas :(

laurasofia

Moikka!
Harmi, että ehditte jo pitämään ton tapaamisen viime viikonloppuna :(
Olen siis 19vee likka ja lähdössä tossa näillä näkymin marraskuun alkupuolella
kohti Australiaa WH-viisumin kanssa, kunhan vaan ehdin järkkäämään kaiken.
Tosiaan yksi kaveri oli lähdössä, muttei hän sitten pääsekkään töitten ja rahoitusprobleemien
takia joten oon lähössä ihan yksin ja jännittää ja tekis mieli pakata rinkka ja lähteä jo heti
huomenna! Mites onko muita lähdössä sillon ja ööömm oon varmaan Helsinkiin menossa 8.-9.10
joten jos joku silloin lähdössä oleva haluaisi fiilistellä mun kanssa niin olis tosi kiva törmäillä!
Ja tosiaan siis olisin johonkin huhtikuun alkuun asti, että ehtii kouluihin hakea mutta ajattelin kyllä
poimia niitä appelsiineja että saan sen mahdollisuuden toiseenkin viisumiin.
  Sähköposti on laurasofia.91@hotmail.com jos matkaseura kiinnostaa!

ziili

Heips!

Täälläkin yks 19-vuotias tyttönen (kohta kylläkin 20! :peukkuy) lähdös aussilaan marraskuun 1. päivä. Aamulla lähtö ja sitten seuraavana iltana perillä sydneyssä. Matkaa kulkee reittiä Hki-amsterdam-hong kong-sydney. hostellikin varattu ekaks viikoks (Big hostel Sydney).

Peetuk

Helout! Päivittelenpä tänne omat, hieman muuttuneet kuviot... Eli nyt lippulaput ostettu ja 30.10 landaan Brisbaneen. Sydney saa siis hetken olla vielä rauhassa, mut Brisbanen suunnalla jos liikutte noihin aikoihin, niin  :XXXX , ollaan kuulolla!