Kampaajalle toita tarjolla Brisbanessa

Aloittaja pirjovan, helmikuu 10, 2010, 16:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pirjovan

Hei,

Etsin koulutettua parturi-kampaajaa kahden iloisen naisen tiimiin Brisbaneen. Kaikki kampaamo-alan tyot kuuluvat toimenkuvaan. Tyon alkamisajankohta voidaan sopia, kuten myoskin tyotunnit (koko/osa-aikainen mahd.). Laitathan yksityisviestina tietoa itsestasi ja aikaisemmasta tyokokemuksestasi seka koulutuksestasi.

Yst. terv.

Pirjo

tapio64

Moi Pirjo

Filippiinilaissyntyinen vaimoni Aime on taalla koulutettu parturi kampaaja puhuu erittain hyvaa Englantia mutta ei Suomea. Asumme Southportissa Coastilla mutta Aimella on auto kaytossa. Ehka pari paivaa viikossa olis hanelle ok. Missapain Brissea liikkeesi on?

Cheers Mika

Tuula_vaan

Hei Pirjo!

En tiennyt, kuinka laittaa yksityisviesti, mutta voin jatkossa laittaa vaikkapa sähköpostia, jos annat osoitteesi. Eli olen tällä hetkellä Helsingissä parturikampaajan töitä tekevä tyttö ja mielisin kovasti alan töihin Australiaan. Olen myös täällä viestitaululla kysellyt vapaita paikkoja, muttei ole tärpännyt.
Olen vuonna 2005 ollut Sydneyssä work and holiday-viisumilla, mutta nyt voisin jäädä pidemmäksikin aikaa maahan, jos vain työ ja asunto järjestyisi. Voisin tehdä kokopäivätyötä ensi kesästä alkaen.
Olen erittäin kiinnostunut tästä paikasta!
Joten toivottavasti saan pian postia teiltä sieltä päästä, niin voin laittaa Cv:ni ja muuta tarpeellista tietoa itsestäni tulemaan

Aurinkoisen talvisin terveisin,
Tuula Asp

reeta

Hei Pirjo! En ole tyonhaussa, mutta tosi mielellani tulisin hiuksiani hoidatuttaan. Luultavasti moni muukin suomalainen. Missahan tama salonki mahtaa sijaita taalla Brisbanessa? Vinkkaanhan vaan, etta taalla viestitaululla sita saisi ilmaista mainostusta  ;)