Etsin toita etenkin WA alueelta!

Aloittaja MallaL, lokakuu 12, 2009, 21:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MallaL

Morjes!

Nyt olen asustellut Aussilan kamaralla pari kuukautta ja kovasti tykannyt paikasta!  :pepsodent
Olin toissa laukkahevoshommissa Ascotissa, mutta nyt nena kohti uutta paikkaa. :) Olen monen monta tuntia surffaillut netissa tyonvalityssivuja, laittanut hakemuksia menemaan, soittanut tyopaikkailmoituksista, jne. Joten laitanpa viela tannekin ilmoituksen, eihan sita ikina tiia mitenka hyvin se puskaradio toimii!

Olen siis 27 vuotias ita-suomalainen neitonen ja omaan kokemusta asiakaspalvelualalta. Olen hyvin avoin lahes kaikenlaiaisille tyopaikkaehdotuksille, missa vain maalaisjarki, oppimishalu ja innostus riitta homman handlaamiseen!

Etenkin hevoslan hommat kiinnostaa, mutta kuten sanoin toki muukin. Ja jos hyvia ehdotuksia loytyy niin tokihan mina voin hypata vaikka toiselle puolellekin australiaakin asustelemaan!

Muistan lukeneeni taalla muutamia kuukausia sitten jonkun suomalaisen hevosihmisen vastauksen, han asuu muistaakseni jossain Queenslandia tai Victorian alueella ja kertoi etta tallitoita saattaisi mahdollisesti olla tarjolla. Mutta kun en mitenkaan ole onnistunut loytamaan sita viestia, joten jos joku sattuu tietamaan ko ihmisen tai muistamaan viestin, ni laittakaa ihmeessa mulle infoa!

:XXXX

Kyra

Oiskohan ollut kyseessa Leokatti joka oli ennen WAn alueella, nyt kait Victoriassa?

Leokatti

Enpä muista tarjonneeni töitä, mutta voihan se olla tuo dalmatialainen... :confuse

Lykkyä vaan hakuun. Kyllä näitä hommia riittää, kun ahkerasti etsii. Saanko kysyä, miksi lopetit laukkatallilla?
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.