Toita Perthista

Aloittaja MallaL, elokuu 18, 2009, 19:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MallaL

Hellou!

Elikkas olen tulossa viikon paasta Perthiin. Tulen reppureissulla yksin ja vuoden viisumi taskussa. Etsin toita Perthista tai sen ymparistosta.

Olen 26-vuotias tyota pelkaamaton nainen. Luonteeltani olen hyvin ulospainsuuntautunut! Olen ajatellut toita farmeilla, hedelmatarhoilla, kahviloissa, melkeinpa mita vain. :)

Mika tyotilanne on Perthissa? Olen kuullut, etta aika toivoton, kuten tuntuu olevan muuaallakin maailmassa. Mutta yrittanytta ei laiteta! :) Jos kuulette jotain tai on hyvia vinkkeja antaa mista kannattaa kysella, otan kaikki neuvot avosylin vastaan!

Ps. loysin taalta yhden ilmoituksen hevostilalta, olen jo vastannut siihen ja odottelen vastausta.

triplam

Moi,

Kiva saada muitakin suomalaisia tanne :D Toista ei ole tietoa, mut jos muuta tarviit niin ota yhteytta. Mut tietaakseni ainakin pubeista/ravintoloista loytyis toita. Tai mista tahansa asiakaspalvelu alalta.
Ilmoittele kun olet saapunut. triplam@hotmail.com

AP

Teres!

Laitan myös oman avoimen hakemuksen tänne, jos joku Perthissä asuva suomalainen omaisi joitain sopivia kontakteja. Ammattitaitoa löytyy rakennusalalta: kirvesmiehen hommia tai sisäremonttihommat. Lisäksi muutto, yms. raskaammat siirto/kuljetustyöt sujuvat tehokkaasti!

Nämä siis ennen valmistumistani ja sivutyönä. Toinen toimiala on IT ja Microsoftin tuotteisiin/teknologioihin liittyvät konsultointi, ohjelmointi, yms. työt (kokemusta 8 vuotta). Microsoft siis tämän hetkinen työnantajani, mutta vuorotteluvapaalla väh. vuodeksi Ausseihin. Tulokuukausi syyskuu 2009.

T,
Aki
aki.piisinen@kolumbus.fi

NoraMarian

Hello!
Herattelen tata keskustelua eloon..
Muutin juuri Rockinghamiin poikaystavani kanssa ja etsin toita Perthin aluuelta, seka asuntoa!

Olen 27v mimmi Oulun lahelta ja asunut Ausseissa nyt 5kk. Minulla on liiketalouden business management tutkinto BBA, joten etsin kaikkea mahdollista office ja admin duunia. joten jos joku tietaa/tuntee/on kuullut jotain, niin olisin hyvin kiitollinen kaikista vihjeista asunnon tai duunin suhteen. :)

Seka olisi tosi huippua nahda muita suomalaisia Perthissa!! :)

Nora