Brisbaneen kesäkuussa 2009

Aloittaja lauren82, marraskuu 22, 2008, 20:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lauren82

Heippa!

Tarkoituksena olisi suunnata kohti Brisbanea kesäkuussa 2009. Working Holiday viisumi on jo hankittu ja lentoreittiä vielä mietiskelen. Tarkoitus on asua pääsääntöisesti Brisbanessa sukulaisten luona töitä tehden ja vähän matkustellen.

Olisiko ketään muita lähdössä kesäkuussa Brisbaneen? Olen suunnitellut lentäväni joko HongKongin tai Singaporen kautta. Tarkoituksena olisi viettää muutama päivä HongKongissa tai Singaporessa.

Itse olen 26 vuotias tyttö ja olisi mukava saada matkaseuraa sekä myös kaveri tutustumaan Brisbaneen ja reissaamaan. Lentoreitti ei ole ehdoton, myös esim. Thaimaa kiinnostaa.

Jalmari

Moikka,
ollaan 30 ja 26 vee pariskunta ja tarkoitus on lähteä kesäkuun lopussa/heinäkuussa W&H viisumilla. Suunnitelmamme on lentää ensin Sydneyyn lomailemaan ja sieltä sitten Brisbaneen kuukauden (ehkä parin) kuluttua. Brisbanessa on sitten tarkoitus tehdä töitä ja löytää ehkäpä pysyvämpää asuntoa.

Olisi kiva kuulla mihin lentoreittiin päädyt, itse kun mietitään sitä parhaillaan, jotta halvalla sais. Ongelmana tuntuu olevan, että halvemmalla sais meno-paluun kuin pelkän menon, mutta paluuta ei voi varata vielä kesälle 2010, tiedä sitten voiko paluupäivän jättää täysin avoimeksi..?

Aiotko itse olla koko vuoden vai lyhyemmän ajan? Entä millaisia töitä olet hakemassa?

-Jari&Kirsi

kimble

Moi,
Tässäkin ilmoittautuu 28 ja 25 v pariskunta jotka miettivät lähtöä Australiaan kesä - elokuussa 2009. Kaikki on vielä täysin auki, mutta hinku reissuun on kova.

Työt mitä etsittäisiin, olisi minulle puualan töitä. Olen puutekniikan insinööri, mutta olisin valmis kaikkiin töihin hanttihommista lähtien sekä kihlatulleni lastenhoitoalan töitä. W&H viisumi ei ole vielä hankittuna, koska täällä Suomessa on vielä monta mutkaa edessä. Pitää esim. etsiä vuokralainen omistusasuntoomme ym:ta järkkäilyä.

Reissussa olisimme koko vuoden.

Jalmari

Nonni,
nyt on lentoliput hankittu, ei jaksettu sitten jäädä odottelemaan ja katselemaan mitä hinnoille tapahtuu. Otettiin meno-paluu Lontoo-Sydney (kesäkuu'09 - kesäkuu'10), josta paluuta tullaan siirtämään muutama kuukausi eteenpäin, koska ei sitä sinne kesäkuulle 2010 pysty varaamaan... sanokaa viisaammat mitä sanotte  :pepsodent

Nyt on ainaki taas lähempänä ja "varmempana" toi lähtö, varsinkin kun lähtöpäivä on selvä. Ei muuta ku suunnittelemaan tarkemmin matkan eri suuntimat - ja kattelemaan työmahdollisuuksia: meillä ei nimittäin ole kauheesti väliä millaista työtä tekee kunhan jotain perusduunia löytyy ja hengissä pysyy  ;)

Kesää odotellessa!

Catano

Täältä ois pari pojankoltiaista (25 ja 30) menossa Brisbaneen varmaan joskus elokuun puolivälin? tienoilla.
4.6 on lento Bangkok ja vietetään pari eka viikkoo thaikuissa josta sitten lähetään valuun kohti australiaa maitse.
Jossain vaiheessa elokuuta rantaudutaan Brisbaneen, aikataulusta ei ole vielä liiemmälti tietoa.

Kaveri palaa suomeen luultavasti syyskuussa mutta ite meinasin koko vuoden ausseissa hiimailla, mikäli Brisbanesta sattuu saamaan hyvän duunin ni sinne tulee varmaan jäätyä mutta jos ei työrintamalla natsaa ni länsi-australia kutsuu.

.Kalle

aitto-oja

Taalla myos 26-vuotias WH-lainen, joka viettaa vuoden Brisbanessa. Saapi ottaa yhteytta, olisi kiva tavata muitakin kaupungissa pidempaan viihtyvia.