Sairaanhoitajan (AMK) harjoittelu

Aloittaja sToked, marraskuu 13, 2008, 03:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sToked

Terve!

Oon vähän lueskellut palstoja ja yrittänyt etsiä eri mahdollisuuksia päästä suorittamaan työharjoittelua Australiaan, lähinnä Gold Coastin alueella olevaan sairaalaan. Status-wise, mulla ei ole mitään ongelmaa; Permanent Residancy löytyy ja kielen yms. kanssa ei ole ongelmia. En tiedä miten sairaanhoitajaopiskelijat Australian puolella hoitavat harjoittelunsa, itse olisin tulossa joko Mental Health, Family & Community tai Pediatric-nursingin merkeissä harjoitteluani suorittamaan. Tutkintonikin on täysin englanninkielinen ja minusta sitten joskus tulee Bachelor of Health Care, jonka jälkeen matka jatkuu Australian työmarkkinoille.

Kysymys kuuluu, onko kukaan tehnyt Australian puolella Suomen AMK-tason harjoittelua? Onko tämmöinen mahdollista näin koulun "ulkopuolella", ettei olisi minkään Aussikoulun kanssa tekemisissä vaan hoitaisi paikan itse ja kontaktikouluna olisi oma koulu täällä Suomessa - aivan kuten nämä Suomessa suoritetut harjoittelut.

Kertokaahan jos tiedätte! Jos ette tiedä niin pohdiskelkaa kanssani :)

*aurinko*

Hei,

Miten sinun kävi? löysitkö paikkaa sairaalasta? Suunnittelen itse lähteväni Ausseihin tekemään  3 kk kestävää sisätauti/kirurgista työharjoittelua helmikuu-toukokuu 2010 välisenä aikana. Pitäisi itse löytää harjoittelupaikka sekä Sydneystä että Brisbanesta. Kumpaan sitten lähden selviää marraskuussa 2009 kun avomiehelleni selviää mistä saa yliopistopaikan. Jos sulla on jotain vinkkejä olisin erittäin kiitollinen jos haluaisit jakaa niitä mulle. Oon tällä hetkellä aika hukassa...Ainii, siis opiskelen amk Arcadassa sairaanhoitaja/kätilöksi.