Suomalaisia/hulluja Neppis-skabaan Port Melbourneen!!!

Aloittaja Taittoper? - banjo, lokakuu 24, 2008, 21:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Taittoper? - banjo

Muutin juuri vaimoni kanssa Port Melbourneen. Kämpän sijainti ratkesi hyvän neppis-rannan myötä. Surffarit ovat ihan jees, mutta neppaajat kaiverretaan kivitauluihin ;) Jos ei sytytä niin katsokaa hakusanoilla neppis + wikipedia, niin avot. Mä olen maailman toistaiseksi ainut lähes ammattineppaaja ja pyöritän Helsinki Super-Neppistä + muita lajiin ja tuotteeseen perustuvia hulluuksia. Face Bookissa "I also Neppis" -group.

Muutenkin jos on jotain täälläpäin, niin ilmoitelkaa - kovin olisi hauska nähdä suomalaisia tai heidän henkisiään. Mä olen täällä vuoden ainakin joten en häviä, mutta viikko on nyt mennyt smaltalkilla ja sehän järsii koipea kuin raivomäyrä.

Olen täällä väsäämässä kulttuurivaihto/vienti/tuonti -hankkeita ja olen ammatiltani ohjaaja/toimittaja/AD/Neppaaja. Älkää jättäkö.

TB

Reijo

Neppis  :pepsodent eipäs oos sitä tullut harrastettua viimeiseen 30 vuoteen. Mahtaakohan kukaan australialainen edes tietää asiasta
Reijo

Jouko

Täytyy myöntää että tuon tason neppaamisesta en ole aikaisemmin kuullut. Kyllähän sitä kotikadun "kaveripiirin nippiskisoissa" on tullut nepattua aikaa sitten... heh...  :peukkuy

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Taittoper? - banjo

Lainaus käyttäjältä: Reijo - lokakuu 25, 2008, 08:42
Neppis  :pepsodent eipäs oos sitä tullut harrastettua viimeiseen 30 vuoteen. Mahtaakohan kukaan australialainen edes tietää asiasta

Kyllä mä Cannesissa viime kesänä neppautin Australialaisia mainoskukkoja Golden Lions -festivaaleilla. Siinä ne tietävät sitten onkin. No nyt vaan kaljaa kantoon neppaamaan! En olekaan ennen päässyt skabaamaan kuolleiden meduusojen seassa, mutta jostain se on tälläkin kivellä aloitettava. Hiekkaahan täällä käsittääkseni riittää?

30- vuoden tauko Formuloissa on tunnetusti hyvin mitätön. Säädöt kuntoon ja aika-ajo käynnistyköön!

TB

Taittoper? - banjo

Tiedoksi kaikille, että nyt Melbournessa nepataan monikansallisin voimin - viikoittain!

TB

Inkaa

Nyt oli muuten kuvaus itsestäsi erittäin lähellä Veijalaisen Peteä, piti ihan tarkistaa onko muuttanut Melbourneen asustelemaan :D
Kavereita varmaankin sitten ootte?
Toivottavasti Neppis-skaba meni putkeen!

-Inka (Entinen Woodylainen  :XXXX )
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!

conde

Lainaus käyttäjältä: Taittoperä - banjo - marraskuu 21, 2008, 13:10
Tiedoksi kaikille, että nyt Melbournessa nepataan monikansallisin voimin - viikoittain!

TB
Vieläkö neppailette? Tarkempaa paikkaa ja ajankohtaa, niin saatan liittyä joku viikko skabaan?

Taittoper? - banjo

Lainaus käyttäjältä: Inkaa - tammikuu 12, 2009, 16:37
Nyt oli muuten kuvaus itsestäsi erittäin lähellä Veijalaisen Peteä, piti ihan tarkistaa onko muuttanut Melbourneen asustelemaan :D
Kavereita varmaankin sitten ootte?
Toivottavasti Neppis-skaba meni putkeen!

-Inka (Entinen Woodylainen  :XXXX )

Peten kanssa pelaillaan Helsinki Super Neppistä. Ollaan kavereita - missä päin sä täällä tautien runtelemalla kivellä oikein olet?

Taittoper? - banjo

Lainaus käyttäjältä: conde - tammikuu 16, 2009, 13:06

TB
Vieläkö neppailette? Tarkempaa paikkaa ja ajankohtaa, niin saatan liittyä joku viikko skabaan?

Kyllä me neppaillaan. Neppis on viimeistään ensiviikolla taas eli joskus 11.päivä. Paras tapa on liittyä FB:n I also Neppikseen ja laittaa sinne walliin, että haluaa neppaamaan. laji on kasvanut jo aika hirmuiseksi täällä enkä ole samalla tavalla diktaattori kuin ennen. Yleensä paikka on Port Melbourne tai St. Kilda ke klo 1800. jengiä on monesta maasta ja paljon.

Taittoper? - banjo

Lainaus käyttäjältä: Taittoperä - banjo - helmikuu 03, 2009, 17:37
Lainaus käyttäjältä: conde - tammikuu 16, 2009, 13:06

TB

Kyllä me neppaillaan. Neppis on viimeistään ensiviikolla taas eli joskus 11.päivä. Paras tapa on liittyä FB:n I also Neppikseen ja laittaa sinne walliin, että haluaa neppaamaan. laji on kasvanut jo aika hirmuiseksi täällä enkä ole samalla tavalla diktaattori kuin ennen. Yleensä paikka on Port Melbourne tai St. Kilda ke klo 1800. jengiä on monesta maasta ja paljon.

Hyväntekeväisyys -Neppis järjestetään 12.02.2009 St.Kildassa, Luna Parkin kohdalla rannalla klo 1800. Jokainen kuljettaja maksaa kisalisenssinä 30€ - rahat laitetaan puskapalojen uhreille.

Sampo

Taittoper? - banjo

Mahdolliset neppaajat - olkaa FB:n kautta yhteydessä "I also Neppis" -grouppiin aikavälillä 5.3 - 5.4.2009. Neppispaavin pitää käydä tekemässä Euroopassa hommia, että on taas rahaa hakata päätänsä Australian puskaan. Melbournessa on vakaa ja elävä Suomi/Kiwi/OZI/tiesmikä -neppisyhteisö joka järjestää kisoja - järkkää autoja ja hoitaa jatkot.

Yllätysyllätys... aina yhtä ratkiriemukas Suomi alkaa jäädä liian hauskassa lajissa kohta vähemmistökansaksi - ryhdistäytykää! Kiwit jyrää isolla ranteella.

T.Sampo