Onko muita joilla suuntana Sydney alkuvuodesta-09?

Aloittaja Suvi-76__, elokuu 08, 2008, 06:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suvi-76__

Moi!
Olisikohan muita matkaajia Sydneyn suunnalle ensi vuoden alusta.Itselläni projekti meneillään ja tarkoitus lähteä ainakin vuodeksi sairaanhoitajan hommiin.Paperisota vielä kesken,joten ajoitus luultavimmin menee sinne tammi-helmikuulle.Perillä ei tuttuja ole,joten olisi mukava jos joku sattuisi samalle seudulle suuntaamaan, niin voisi tutustua etukäteen  :D
Ilmoitelkaahan itsestänne!
Suvi

annne

Harkinnassa on.

Todennäköisesti menee kyllä myöhäisemmäksi (kevät, pahimmillaan jopa kesään), mutta lippujen hinta kiinnostaa kyllä. Joko hankit, mistä ja millä hinnalla?

Meinasin odottaa hullujen päivien kaukolentotarjouksia ja tehdä päätöksen ajankohdasta vasta sen jälkeen. Jos vaikka pääsis halvalla edes Aasiaan asti.  :)

Suvi-76__

Moi!
En ole vielä varannut lentoja, enkä juurikaan edes tutustunut hintoihin...Ensin pitää saada noi paperit kuntoon  :)

aslak

Hei!

Tarkotuksena olisi lähteä parin kaverin kanssa Sydneyhyn tammikuun puolesa välissä... Itse olen
terkkari joten sairaanhoitajan hommat kiinnostaisivat. Viisumi on jo hakusassa, mutta olisiko sinulla vinkkejä sairaanhoitajaksi rekisteröitymisen suhteen ja mistä ja minkälaista työtä olet ajatellut??

Minulla on jo yksi ystävä rantautunut Sydneyhyn joten hän on lupautunut auttamaan tammikuussa maailmalle kotiutumisessa.