health requirements, WH

Aloittaja Blind, huhtikuu 03, 2008, 07:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Blind

Olen selaillut näitä sivuja, www.immi.gov.au ja muitakin koskien health requirements kun hakee WH-visaa.. ehkä liiallinen tiedonhankinta on sekoittanut pääni koska olen todella confused.  :confuse Kysymykseni on näinkin yksinkertainen:

Pitääkö jokaisen WH-visan hakijan käydä läpi chest x-rays ja muu lääkärintarkistus saadakseen visan? Vai onko se vain silloin kun esim työskentelisi lääkärinä tai vastaavana..? (tuskin WH-visalla kukaan, mutta toivottavasti tajusitte pointin ;) )

Näin sanotaan http://www.immi.gov.au/allforms/health-requirements/index.htm -sivulla, mutta jostain syystä minulle on jäänyt käsitys, että kaikkien pitäisi käydä läpi lääkärintarkistus..  ???

LainaaHealth examinations will depend on your circumstances, your intended activities in Australia, and your country of origin or residence. You will need to undertake a health examination if:
you are likely to enter a hospital or other health care environment, including nursing homes as either a patient, visitor, trainee or employee
you are likely to enter a classroom environment, including preschool, crèche and child care situations
you are known or suspected of having a medical condition, regardless of your length of stay
you are aged 70 years or older
there are indications that you may not meet the health requirement.

Tämän viestin voi poistaa, mikäli moderaattorit pitävät tätä täysin typeränä kysymyksenä, mutta toivoisin, että joku kuitenkin auttaisi tietämätöntä.  :D
Kiitoksia. :)
20-vuotias tytt?nen haaveilee Australian l?mm?st? WH-viisumin merkeiss? todenn?k?isesti syksyll? -09. Haussa samanhenkisi? kavereita vaikkapa matkojensuunnittelu-kaveriksi tai miksei jopa matkaseuraksi! :)

RUU

Blind, luepa se varsinainen valiaikaisviisumien terveysvaatimukset -dokumentti, 1163i.
Sen mukaan terveystarkastus suoritetaan vain tietyissa poikkeustapauksissa, jos aiot olla maassa <12 kk.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Blind

Ah, siellähän se oli aivan selkeästi, olenpas lahopäinen.  :D Kiitos oikein paljon!  :)

(Pitäisiköhän tää ketju poistaa suosiolla, vai jätänkö varmuuden vuoksi, jos joku muu sattuu olemaan yhtä nero kuin minä..?  :D)
20-vuotias tytt?nen haaveilee Australian l?mm?st? WH-viisumin merkeiss? todenn?k?isesti syksyll? -09. Haussa samanhenkisi? kavereita vaikkapa matkojensuunnittelu-kaveriksi tai miksei jopa matkaseuraksi! :)