pienten lasten aiteja brisbanessa?

Aloittaja elinaM, helmikuu 16, 2008, 12:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

elinaM

heippa! onko pienten lasten aiteja brisbanessa? itse olen kotiaitina melkein 1v lapsen kanssa, joten joskus olisi kiva tavata suomalaisia :)

RUU

Elina, onhan näitä pikkulapsiperheitä täällä banaanivaltion suurcityssä. Tulehan kahden viikon päästä Suomi-kouluun niin seuraa löytyy kyllä. Itse koulu on vähän vanhemmille mutta aikuisseuraa löytyy sinulle.

Edit: Blogissa ei näemmä ollut ollenkaan koulun osoitetta. Onneksi Jouko on ystävällisesti paljastanut paikan Dunderissa artikkelissa, joka on päivätty 7 kk ennen kuin koulu aloitti. Melkoinen velho tuo mies...  :god:
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Jouko

selvänäkijän vikaa vai, no ei nyt sentään. Tais olla niin että samassa samaa sivua on käytetty oppilaiden etsimiseen ennen koulun alkua, selittelee ei niinkään welho Jouko

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

pingu

Heippa Elina!
Olen pienen 3 viikkoisen pojan kotiaiti.
Asumme Calamvalessa, Brisbanessa.
Missapain itse asustelet? :D

elinaM

hei pingu,
olen clayfieldissa...ja viela ilman autoa :)
voit laittaa suoraan postia mullekin, osoite ekmanninen at hotmail.com
tulen sinne suomi-kouluunkin katsomaan kylla
elina

Kaitlin

Toivon mukaan muutamien kuukausien päästä myös me olemme siellä Brisbanessa  :) Toistaiseksi siis vielä Suomessa ja poika on nyt 5vkoa. Vanhemmat lapset on 3vuotta ja 5 vuotta. Saa laittaa privaattiviestiä jos haluaa, mutta tosiaan me vasta odotellaan viisumin käsittelyä eli ihan tässä parin kuukauden sisällä meistä ei vielä seuraa saa....paitsi virtuaalisesti  :pepsodent :pepsodent

Kati *joka lähetti tänään medicalsit Sydneytä kohta. Johan oli show sekin :o viideltä hengeltä*