Majoitusta Sydneyn pohjoispuolelta

Aloittaja MaijaBee, elokuu 20, 2007, 05:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MaijaBee

Hei! Kaikenlaiset vinkit tervetulleita...eli olemme tulossa ekaa kertaa Australiaan helmikuun -08 pariksi viimeiseksi viikoksi. Netin kautta olemme etsiskelleet majoitusta Sydneyn pohjoispuolelta rannikolta ja vähän sisämaastakin, mutta ei ihan Palm Beachiltä asti. Tarjontaa on kovasti ja vertailu aika hankalaa. Sähköposteihin näköjään vastataan aika satunnaisesti. Meitä on kaksi aikuista ja kaksi lasta, joten kahden makuuhuoneen huoneisto on kiikarissa. Mikä on kohtuullinen hintataso? Muutkin vinkit kelpaavat, koska suunnitelmat ovat vielä vaiheessa. Lennot on varattu, kun hinnat näköjään nousevat aika reippaasti koneen täyttyessä.

MH

Pariksi viikoksi varmaan helpoin on hotelli. Linkistä voit etsiä hotelleja Sydneystä ja vertailla hintaa haluamillesi päiville. Täytät booking lomakkeeseen tietoja mutta et tee varausta loppuun niin näet mitä maksaa. Itse olen varannut hotellin useasti tuon sivuston kautta.

http://www.sydney.com.au/hotels.htm

Itse olen ollut useasti täällä: http://www.hotelclub.net/hotel.reservations/Accor_Menzies_Sydney.htm

Tosin hotelli on keskustassa ja junaasema kadun toisella puolella. Standard roomissa jossa kaksi sänkyä mahtuu todella hyvin 2aikuista ja 2 lasta.

Aikis

Suosittelen Manlya, jos pohjoispuolelle haluatte. Siitä pääsee kivasti lautalla keskustaan ja busseilla taas pohjoiseen päin, ellei sitten innostu vuokraamaan autoa, joka on hyvin edullista. Ja on itse alueena yksi hienoimmista. Hinnoista en sano mitään, mutta eivät nyt ainakaan kalleimmillaan ole helmikuussa, löytyy sekä tavahotelleja että huoneistoja jos on ajoissa liikkeellä (en tiedä oletteko enää?)!

Cremornessa on ihan yksi yksittäinen (täytyy nimi tarvittaessa kaivaa muistilokeroista) huoneistohotelli, joka oli aika edullinen ja hyvien kulkuyhteyksien päässä mutta sijaitsee ihan vaan 'kuivalla maalla' vilkkaassa keskuksessa.

MaijaBee

Kiitos vinkeistä. Niitä tarvitaan. Onneksi muidenkin mielestä oikean majoituksen löytäminen on haastavaa...tietoa kyllä on, mutta se kulkeee vieläkin hitaasti.