Onko ikäraja tiukka vai onko siinä joustomahdollisuutta

Aloittaja mikam, kesäkuu 12, 2007, 16:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikam

Moi

Tuo Working Holiday viisumi oli yksi asia mitä harkitsin ja katselin jotta pääsisi Australiaprojektin kanssa konkreettiseen alkuun (saisi jalan oven väliin). Hylkäsin sen koska olen 31-v ja siinä sanottiin että raja on 30-v. Näillä sivuilla on kuitenkin niin paljon Australiatietäjiä että ajattelin ettei maksa mitään kysyä varmuuden vuoksi että onko kyseisen viisumin saaminen 31-v:nä mahdotonta ?

T:Mika

Raiwå

Mika,

Jos olet täyttänyt 31v et voi hakea kyseistä viisumia.

Varmistaa


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

mikam

Moi

Kiitoksia infosta. Sitten vaan jatkan nöyränä 136 papereiden niputtamista ja pidän jäitä hatussa :)

Raiwå

Mika ;)

Näin se homma etenee  :nuttu:

Ja joskus sitten iloisena katsot takaisin tähän päivään, ja toteat tehneesi jotain sellaista johon ei kovin usea uskalla ryhtyä.

Onnea matkaan toivottaa



:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.