WH-viisumi saa mut repimään hiuksia :D

Aloittaja Mikko84, marraskuu 20, 2006, 21:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ann0

Hei, sain tänään myöntävän vastauksen viisumista ja kysyisinkin kuinka tarkka se saapumis päivämäärä oli kun taisin ilmoittaa saapuvani 6 vaikkka saavun 7.9?

tuskin kummoisempi juttu koska ei meilissä ollut siitä mitään...

phoque

WH-viisumin alkamispäivämäärä on sun saapumispäivämäärä Australiaan (ja kestää tasan 12kk eteenpäin). Älä huoli!