nuoret Brisbanessa

Aloittaja marja_s, lokakuu 26, 2006, 10:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marja_s

Olen tullut kuukaudeksi asustelemaan Brisbaneen ja haluaisin kovasti tutustutua paikallisiin nuoriin (itse olen 19 v). Tiedättekö Brisbanessa esim. jotain seurakuntia, jossa on nuorteniltoja tai muuta toimintaa, jonne voisin mennä vierailemaan?

Aikis

Jos kiertelet asuinpaikkasi (tms) lahikirkot, niin niiden ilmoitustauluilla varmaan on infoa tapahtumista. Ja tietysti paikallislehdestakin saattaa loytya. Kun noin lyhyen aikaa olet, niin nopein tapa tietysti olisi loytaa kiinnostava kohde puskaradion kautta, eli niilta paikallisilta ihmisilta joiden kanssa olet tekemisissa. Muuten saattaa kuukausi kulua ihan vain ettimiseen...Hauskoja paivia!

RUU

Marja, meidän pastorimme suositteli yhteyden ottamista Woolloongabbaan tai Rochedaleen (siis, jos kyse on luterilaisesta toiminnasta).

Seurakuntien yhteystiedot saat kaiveltua esiin sivulta http://www.lca.org.au/search/church/mapsearch.cfm?ID=23.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

iluvatar

Ootsä marja_s missä päin Brisbanee? Mäki oon vasta tullu ja mietiskelin et mistä sais sitä seuraa, mut jos oot menossa jonneki nii voin lähtee tueks tai tunkee seuraks miten vain :D

Jenska

Heissan marja_s ja iluvatar! Missä päin Brisbanee ootte? Mä asun ihan Carindalen ostoskeskuksen lähistöllä... Oon saman ikänen ku tekin, ja olis tosi kiva nähä ja jutella, tai jotain. :)

iluvatar

mä oon woodridgessä, se on niinku loganin pohjois-puolta. missä ite?