Nyt tarvitaan suurta apua

Aloittaja foxeye2000, lokakuu 12, 2006, 03:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

foxeye2000

Moikka kaikille

Nyt tartteen erityistä apua niiltä jotka asuu siellä Australiassa. Olen siis suunitellut tekeväni töitä Ausseissa noin 5 kk, liittyy myös opiskeluun, niin osaako joku nyt sitten kertoa mistä lähteä liikkeelle? Mistä on hyvä etsiä töitä? Minkälaista elämää ylipäätänsä on Ausseissa, onko hinnat kalliita entäs palkat? Miten on työharjoittelijan palkka, onko sellasta mahdollista saada?

Jouko

Foxeye2000

Jospa alkuun selaisit foorumia, olen satavarma että suurimpaan osaan kysymyksistäsi löytyy vastaus ihan pelkällä haulla.

Hakusanoina voit yrittää:
- Working Holiday
- Opiskelu
- Hinnat
- Työt
- Kallis
- Työharjoittelu
- Palkat

Alkuun avittelee Jouko

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Andreasyan

Dear Foxeye,

Toivottavasti vastauksista on sinulle apua;

Minkälaista elämää ylipäätänsä on Ausseissa?
- toisin kuin esim. Mars-planeetta, tuo ikuinen mysteeri, Australia on ollut helpompi kartoittaa, ja tutkijat ovat havainneet/todistaneet Australiassa olevan elamaa. Elaman laadusta tehkoon sitten jokainen tanne tuleva omat johtopaatoksensa. Itse olen tyytyvainen enimman osan ajasta.

Miten on työharjoittelijan palkka, onko sellasta mahdollista saada?
- Aika laaja kysymys...kertoisitko mita opiskelet, ja minka alan toita etsit?

Onko hinnat kalliita entäs palkat?
- On ja ei, riippuu mita ostaa. 400 nelion talo merenranta tontilla on kallis ainakin minulle, 2 litran maitotolkki ei ole. Palkkakin riippunee tyopaikasta...Itse maksan omasta palkastani noin 40 tuntia viikossa verta,hikea ja kyyneleita...mutta toimeen tullaan ja viela on rahaa kahviin ja pullaan.

Elaako Elvis?
- Elaa, bongasin hanet Coles:ssa toissapaivana.Osti makkaroita. Vahan on kylla harmaantunut sitten viimenakeman.

Yst.Terv. Andre

foxeye2000

Joo, elikkäs opiskelen tässä nyt Tietotekniikan insinööriksi ensimmäistä vuotta, mutta pitäisi vaihtaa jo tammikuussa Information Technology puolelle ja vieläpä englannin kielellä. WHOA :D

eevis

foxy :)

Ettei me vaan turhaan itsellemme tehtäisi noita FAQeja, niin katsopa vaikka jos täältä löytyisi jotain vastauksia kysymyksiisi... tietty harjoittelijan palkka on sitten ihan eri kuin nuo valmiiden palkat, mutta jotain kuvaa varmasti saat alastasi vaikka Wagenetistä.
Dees - We will bloody bounce back!!!