Haluatko halvalla hyviä ruisjauhoja?

Aloittaja Merja, elokuu 26, 2006, 17:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Merja

Hoi kaikki ruisleivän ja ruispuuron tekijät Brisbanessa!

Nyt olisi tarjolla mahdollisuus ostaa ruisjauhoja 25kg säkki 25$:lla! Koska harva meistä varmaan intoutuu leipomaan ihan hulluna, niin ajateltiin että jos joku haluaisi tulla kimppaan, ostaa esim 5kg/lärvi.

Ilmoittautukaa minulle U2U:lla niin katsotaan miten homma käytännössä hoituu. Jauhot ovat kuulemma tooosi hyviä leivän tekoon ja olen tänään saanut niistä leivottua leipää, nam!

Merja

hanskie

me oltas tienkin kiinnostuneita kuinka sun leipasi onnistui :?  :confuse  :XXXX
Hannu

Merja

Juu varmaan, mutta kun mulla ei ole vielä edes niitä jauhoja...:itke
Meidän lähikaupoista ei löytynyt ja työpäivän jälkeen ei ole ollut energiaa lähteä löytöretkille. Mutta - hiljaa hyvä tulee, raportoin sitten tuloksista aikanaan. :pepsodent

Sain myös muuten tarjouksen leipoa karjalanpiirakoita ammattitaitoisessa seurassa, NIISTÄ  kelpaa sitten varmana laittaa kuvia. Meikäläisen omat yritelmät Suomessa olivat lähinnä sellaisia vanhan naisen vaghinan näköisiä:hahhaa

Merja

Leokatti

LainaaMeikäläisen omat yritelmät Suomessa olivat lähinnä sellaisia vanhan naisen vaghinan näköisiä:hahhaa

Merja

Täh, onko niitä muunkin näkösiä? :hahhaa

Kylläpä kirjoitit Merja pahan meille suomenkielen puutteessa eläville. Piti lukea lause uudelleen ja niinpä - etpä sanonut itse leipää leiponeesi. Hannun tavoin minäkin olin utelias, kuinka se onnistui ja erityisesti siitä, minkälaisissa lämpötiloissa leipäsi paistoit... noo, ootellaan...:eye:
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

hanskie

hammahakkeja vaarinpain ja huonosti ymmarrettya soomea. :nuttu:  :eye:

.......olen tanaan saanut niista leivottua leipaa, nam

laittoi minun todella jymmartamaan, etta itse olit ollut nyrkit taikinassa.  :confuse  No, jaadaan odottamaan tulevia leipomuksia.   :peukkuy :peukkuy
Hannu

Timo

No, minä kyllä tajusin, että oli Merja käynyt Finladia villagen Finnfest-tapahtumassa ja jututtanut siellä leivän ja piirakan leipojia.   Olisin kyllä kiinnostunut tulevaisuuden varalle tietämään tarkemmin tuollaisesta jauholähteestä, ihan sen varalle, että joku tuttu joskus sattuisi käymään siellä päin ja olemaan innokas antamaan kuljetusapua. Tuskin meillä täällä pohjoisessa mitään myllyjä on kun ei ole viljanviljelyäkään.

Merja

Hyva Timo, taitaa ruisleipa tehda hyvaa aivotoiminnallekin :D

Laitoin sulle yhteystiedot salaisesta jauholahteestani :eye: ja jos tullaan sinnepain niin tiedetaanpa mita tuodaan tuliaisiksi :pepsodent

Merja

Urul

Tässä jokunen Westonin Myllyn ( Weston Milling) osoite-ja puh.tiedot, joista voi  tiedustella itselleen lähimmän jälleenmyyjän.

Queensland
81 Chale Street
Moorooka, QLD 4105
Tel: (07) 3244 2300
Fax: (07) 3244 2388

Victoria
1 Munster Terrace
North Melbourne
VIC 3051
Tel: (03) 9329 6100
Fax: (03) 9329 5083

New South Wales