Matkaseuraa haetaan

Aloittaja antti74, elokuu 06, 2003, 20:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikakorkko

nonii.. matka hommattu, lähtö siis 26.11.. ottakaa maili osoite ylös ni voidaan olla yhteydessä..
mika.korkko@hotmail.com
msn: -->profiilissa

gugneba

hi ! eli ny o tullu pyorittya aika kauan aasiassa ja seuraavaksi ois suunta ausseihin eli lento ois siin 26.3 bangkokista sydneyhyn ja tarkotus ois yrittaa loytaa toita jostain ja joku halpa majapaikka/asunto ja asunnon jakajasta ei ois lainkaa haittaa saastais huomattavasti rahaa..... jos joku sattuu oleman sydneyssa pain ni kavaistaan vaikka bissella jossain pain tai jotain....
itse olen yksin liikenteessa ja olen 25v miespuolinen  kukami@luukku.com

Leokatti

Laitetaan nyt tämän jatkoksi, vaikka aika vanha ketju onkin.

Jos joku lentää QF6:lla Frankfurtista ( lähtee klo 23:30) Singaporeen ensi lauantaina (10.11.) niin laittakaa viestiä, myös QF78 SIN-PER sunnuntaina (11.11.) klo 19:45 auttaisi vähän.

Kiitos  :god:
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

DanielM

Jos joku nyt kaipaa suomalaista matkaseuraa niin voi ottaa yhteytta. Ikaa on 23 ja miespuoleinen olen. Talla hetkella oleskelen Sydneyssa ja taalla ainakin tuohon 12. paivaan. Sen jalkeen ei mitaan tarkempaa suunnitelmaa, joten suomalainen matkaseura olisi enemman kuin tervetullutta. Voisi lahtea vaikka itarannikkoa pitkin ylos tai sitten johonkin ihan eri suuntaan. Ei tosiaan ole mitaan tarkkaa suunnitelmaa... Kaikki ehdotukset ja yhteydenotot ovat tervetulleita!

Ja sahkopostiosoitteen loytaa sitten tuolta profiilista...