Itä-Timorissa kävijöitä?

Aloittaja Carssu, syyskuu 22, 2005, 21:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Carssu

Heips,

onko kukaan vieraillut Itä-Timorissa, Dilissä? Kyseessä on kuitenkin Australian naapurimaa niin ajattelin täältä asiaa tiedustella. Ottakaa yhteyttä jos kokemusta on, kiitos :)

Jaaks


Carssu

LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Carssu,

http://www.smartraveller.gov.au/zw-cgi/view/Advice/East_Timor

Tee itse omat päätöksesi :D

Kuulostaa aika roisilta mutta onhan tuota terroriuhkaa joka puolella. Ihan noin rajulta en ole meiningin kuullut olevan mitä raportissa annetaan ymmärtää, epäilen että hieman on liioteltu. No joskushan sitä kuolee kumminkin, meinasin silti lähteä...

susuli

Jos nyt Lontoon ja itä Timorin meininkiä verrataan, niin voitaisiin verrata myös ilmakivääriä ja ydinpommia..:D
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-

Raiwå

Susuli ;)

Nappiin meni vertauksesi :peukkuy

Toinen vertaus voisi olla " Rauhanturvaajat  V  Katupoliisit"
Olisiko kellään parempaa vertausta näin viikonlopun kunniaksi?



:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Jaaks

"Suomalaiset turistit vs Aussit" :D

susuli

Itä- Timorin matkaa voi myös jatkaa extreme toursin erityisillä AK-47- matkoilla Afganistanin, Irakin ja viimeisenä kohokohtana Kongon demokraattisen tasavallan kautta..;)
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-