Viisumin maksaminen

Aloittaja Mii, huhtikuu 14, 2005, 05:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mii

Moimoi!
Kohta lähettäisimme viisumitanomukset Berliiniin ja maksaisimme kulut luottokortillamme. Ihmetyttää hieman Berliinin ohjeet ottaa yhteyttä tässä tapauksessa Australian Covernmenttiin. Laitoin e-maililla tiedustelun Berliiniin, mutta jotenkin en usko että vastaavat...
Kuinkahan se maksuasia nyt meneekään?

Osaako kukaan antaa 'lopullista varmuutta' että olemme anomassa oikeita viisumeita. Kouluikäisille lapsillemme Student Visat ja meille vanhemmille Student Guardian Visat. No work.
Keväisin terveisin Helsingin pimenvästä yöstä!
Mii

meikalainen

moikka!Hakemuksessahan on yksi sivu, jossa täytetään luottokortin tiedot, ja sitten ne vaan veloittaa tililtäsi.Näin ainakin tuossa spouse viisumissa oli, olen itse juuri lähettämässä kaikki paprut,joten tuoreessa muistissa. Muihin en osaa vastata! Mutta kyllä ne velottaa osaa, älä huoli!! heheh, tuntuu että kaikki säästöt menee!!Toivon vastinetta rahoilleni ;)
TSEMPPII

Emppu

Oma viisumini tulisi maksamaan 110 euroa. Jos hakemukseeni sisällytetään perheenjäsen niin se ei varmaankaan sisälly tuohon  minun maksuuni vai? Eli sitten maksan 220 euroa?

jounij

Eri viisumeissa on eri hintoja ja käytäntöjä. Esimerkiksi pysyvän oleskeluluvan hintaan kuuluu (tai ainakin aiemmin kuului) koko perhe. Tarkennapa kysymystäsi,

kehottaa
Jouni
Canberra

Emppu

Omani olisi vuoden visiting academic, puolisoni tulisi mukaan ilmeisesti dependent family memberinä tai vastaavana. (Saisi työluvan, muttei matkustaa ilman minua).

Waitti

Apua, apua!!!
Keskiviikoksi haastatteluaika Berliiniin varattuna spouse visaa varten, eikä mistään löydy tietoja siitä, minne visamaksu suoritetaan! Lähetystössäkään eivät vastaa puhelimeen! Masterilla ois tarkotus lasku kuitata, mutta minne?! :?

Heli

meikalainen

moi!! Jos olet jo hakemuspaperit kerran lähettänyt,niin niissä olisi pitänyt olla yksi sivu johon täytetään korttimaksutiedot...näin ainakin spouse-viisumissa.Ja eka asia jonka he tekivät oli veloitus tililtä.Haastatteluni oli viikkoja sen jälkeen.Mutta eiköhän ne siinä haastattelun yhteydessä kehota sua lähettämään maksun heti.Olivat ainakin ystävällisiä,ja auttavaisia, kun viikon soiton jälkeen vihdoin tavoitin jonkun sieltä:hahhaa.Kyllä he kertoo miten toimia, aivan varmasti.Ja kaikki tiedot heillä on pilkulleen ylhäällä kyllä-ettei vaan voi luistaa:eye: tsemppiä!!!