Junalippu

Aloittaja Lexeen, joulukuu 13, 2004, 23:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lexeen

Heips.
Uutena täällä, ja heti kyselemässä...
Olen luokkakaverini kanssa tulossa keväällä Brisbaneen työharjoitteluun ja kun nuo lentoliput ovat niin huiman hintaisia niin kyselisinkin että minkähän verran maksavat junaliput Sydney-Brisbane? Ja kuinkahan pitkä tuo matka todellisuudessa on, kartalta kun on hieman hankala saada selkoa...

Jaaks

Lexeen :D

Lainaa...ja kun nuo lentoliput ovat niin huiman hintaisia...

Talla hetkella Qantas (eli Jetstar) myy yhdensuuntaisia lippuja $79.00.  Tuskin saat bussi lippua halvemmalla ja matka-ajan erokin on noin 10 tuntia :hahhaa

Urul

Hei Jaaks!
 Huomasin myös tuon Jetstar  mainoksen  lievästi harhaanjohtava
mainoksen alareunassa oli teksti hintaan lisätään verot  $30.00
kokonaishinnaksi tulee $109.00 minkä muutkin yhtiöt lupaa.

Lexeen!
Sydney-Brisbane 982 km
lentäen  1.5 tuntia
Autolla 17 tuntia
Junalla 16 tuntia

Jaaks

Urul :D

Lainaa..kokonaishinnaksi tulee $109.00 minkä muutkin yhtiöt lupaa.

Mutta silti halvempi kuin muilla kulkuvalineilla ja varsinkin kun ottaa huomioon matkan kaytetyn ajan.

Itse kun viimeiksi ajoin Brisbanesta Sydneyyn ja takaisin, niin jo diesel laskut oli n. $180.00 (bensa-autolla olisi ollut viela enemman) + yopyminen matkalla takaisin tullessa (kun vasytti) ja ruoat ym, ym.....

Anski

Pari paivaa sitten Sydneyssa etittiin poikakaverille lippua takaisin Brisbaneen ja halvin bussimatka olisi ollut reilu $100.
Qantasin nettisivuilla Red E-Deals Sydney-Brisbane lento $61+$27 eli $88.
Kun ajoissa varaa niin pitaisi saada naita halpoja lentoa.
On se lentaminen sen verran nopeampaa ja mukavampaa, kuin bussissa/junassa istuminen yli kymmenen tuntia, etta itse tuli aina valittua lentaminen :)

zetax

Mun tietaakseni vali Sydney-Brisbane on aina 52 dollaria VIP kortilla. Tottakai siis silla halvimmalla yhtiolla eli Premierilla. Greyhoundilla lienee yli 100 paalle...

Lexeen

Jups...
On tainnut "hieman" harhaan johtavaa informaatiota mulla tarttua matkan varrelta mukaan. Ajattelin tuon Syndey-Brisbane-välin olevan n. 700 km. Ehkäpä tuo lentäminen kuitenkin kannattaa. Kiitoksia!

jounij

LainaaAlkuperäinen postittaja Lexeen
Ajattelin tuon Syndey-Brisbane-välin olevan n. 700 km.

Tuo 982 tai jotain kilsaa on tietä pitkin. Lintu (ja lentokone) ehkä lentää vähemmillä mutkilla. Et sinä varmaan ainakaan hirvittävän väärässä ole ollut.

Mutkia oikoo
Jouni
Canberra

datapair

Lexeen

Tervehdys!

Kyllä kannattaa lentää. Runsas tunti niin olet jo perillä. Vuosi sitten maksoi
Virgin Blue lentoyhtiön yhdensuuntainen lippu 99 Australian dollaria.

terveisin Tapio