Moi...
itselläni edessä sama medical check ja x-ray...
Lähetin self-addressed envelopen Berliiniin ja pyysin kaikkia lääkärintarkastukseen ja röntgeniin tarvittavia lomakkeita ja ohjeita. Eilen vihdoin sain tuon kirjekuoreni takaisin, mutta sisälläpä oli vain lomake 160 sitä röntgeniä varten.
Ilmeisesti tarvitsen vielä jonkun lomakkeen 26 sitä panel doctoria varten... Olipa vaikeaa lähettää sitä siinä samassa kirjekuoressa... no joo.
Lääkärikeskuksesta Tampereella, jossa tuo panel doctor työskentelee, kerrottiin, että minun pitää ennen panel doctorin tarkastusta käydä labrassa ja tässä röntgen-kuvassa. Miten on, tarvitseeko noihin labratesteihin jonkun virallisen lomakkeen myös, vai tietävätkö siellä, mitä testejä otetaan, jos kerron, että Australian viisumia varten olen testejä otattamassa?
Olen yrittänyt nyt kiireesti ottaa yhteyttä Berliiniin ja pyytää KAIKKIA tarvittavia lomakkeita, mutta sinne saa niin huonosti yhteyden. Olen jo kerran joutunut lääkäriaikaani siirtämään...
Kaksi vuotta sitten kävin jo saman prosessin läpi opiskelijaviisumia varten, mutta silloin oli vähän eri vaiheet. Lääkäri teki tarkastuksen ja samassa otettiin virtsanäyte, ja hän lähetti sitten röntgeniin ja kaikki paperit sain mukaani edelleen Berliiniin postitettavaksi.
Kiitos teille hyvistä neuvoista ja avusta.
Lunta sataa