Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Myyntipalsta => Aiheen aloitti: Sari Newcastle - Huhtikuu 18, 2011, 09:57

Otsikko: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Huhtikuu 18, 2011, 09:57
Tervehdys arvoisat maannaiset ja -miehet :D Allekirjoittanut leipuri-kondiittori sai vihdoin kehiteltyä juurella toimivan ruisleivän reseptin jossa ei ole lainkaan vehnäjauhoja :pepsodent Eli nyt sitä saa!Muutamilla suomalaisilla olen sitä jo maistattanut hyväksyvin arvosteluin :god: Halukkaille voin leipoa myös esim.karjalanpiirakoita,korvapuusteja,mitä erikoisimpia täytekakkuja,pikkuleipiä jne.Reseptiikkaa löytyy viiden vuoden leipuri-kondiittoriopen työpestin vuoksi laajalti.Lisätienesti olisi kotiäidille enemmän kuin tarpeen :pepsodent Liitteenä parit kuvat viimeksi tehdyistä tuotteista!Yhteystiedot yksityisviestinä tai sähköpostin kautta(sari.heiskanen@pp.nic.fi).
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: RUU - Huhtikuu 19, 2011, 01:58
Sari, tuotteiden toimitus Newcastlen ulkopuolelle?
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Huhtikuu 19, 2011, 02:19
En ole valitettavasti tutkinut asiaa.En tosin usko että postin kautta onnistuu koska esim.karjalat pitää säilyttää kylmässä koko ajan ja ruisleipä ei olis enää tuoretta perille tullessaan :( Tällä hetkellä en siis toimita tuotteita vaan ne ovat haettavissa.Jos jollain ideaa toimittamisesta otan vinkit vastaan :peukkuy Olen menossa Sydneyn lentokentälle hakukeikalle kesäkuun alussa ja samaten vientireissulle kesäkuun lopussa,muuten pysyttelen kotipuolessa.
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Reijo - Huhtikuu 19, 2011, 07:18
saaks sen Merenneidon ilman sitä kakkua  :pepsodent
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Huhtikuu 19, 2011, 07:48
Ahahaha,hyvä veto Reijo!Mutta jos tosissaan puhutaan niin teen myös kakunkoristeita tilaukseen :D Kaikki nuo kakussa olevat jutut olen tehnyt ihan itse!
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: katjamaaria - Huhtikuu 19, 2011, 11:33
Mmm...hienon ja herkullisennakoisia tuotteita. Harmi, etten asustele siellapain!
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: ausseihin! - Huhtikuu 19, 2011, 12:29
Vitsit kun olisin tajunnut, että teet myös kakkuja. Meidän seiskaveen synttäreitä vietettiin merenneito teemalla ja mä maksoin ihan älyttömästi meriaiheisesta kakusta, jossa ei lopulta edes ollut merenneitoa, kun konditoria ei sitä tehnyt eikä virtaa riittänyt enää metsästää mistään kakkuun sopivaa neitoa. No ensi kerralla sitten.
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Huhtikuu 19, 2011, 22:49
Siis minä leivon lähes mitä tahansa ja jos mulle voidaan antaa aihe tai kuva ei minkäälainen kakku ole ongelma!Tykkään näpertää koristeet ihan itse.Erikoisia kakkuja tosi vaikea saada ja maksavat tosiaan maltaita..Saanko kysyä miten iso kakku oli kyseessä ja paljonko maksoit?Kiinnostaa noin ammattimielessä!Kiertelen joskus leipomoita katsomassa mitä kaikkea on tarjolla,ammattiharrastus ;)
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: ausseihin! - Huhtikuu 20, 2011, 06:32
Ostin kakun [urlhttp://www.europatisserie.com.au/]Euro Patisseristä[/url] ja maksoin (uskallan kertoa, koska mies ei käy täällä ;)) 140 dollaria. Se oli kaksi kerroksinen suklaa kakku (mud cake) 25 henkilölle. Tosi hyvää se oli, mutta jos vertaan sun tekemääsi kakkuja ja sitä, niin sun kakuissa oli paljon enemmän koristeita ja kivoja yksityiskohtia. nimimerkillä söin kilpikonnan ;)
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: eevis - Huhtikuu 20, 2011, 10:27
Nam, miten ihanan näköistä ruisleipää Sari!  ... Hmm, mulle silloin tällöin lähettävät ruisleipää Suomestakin (kestänyt yli viikonkin välillä tulla), joten jos pistäisit postiin, kai se nyt parissa päivässä liikkuu maan sisällä se leipä... :) Jos pahasti kuivuu, voihan sen aina mikrottaa ennen syömistä, niin minä olen tehnyt ja ihan on Reissumiehetkin kuin vasta uunista tulleita! :) Tottamaar se oikeasti juuri uunista tullut on parempaa, mutta hei, kunnon ruisleivän puutteessa mikrotettukin tuntuu taivaalliselta! 8)
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Huhtikuu 20, 2011, 11:48
Juu,olin itseasiassa ajatellut kysyä paikallisesta postitoimistosta asiaa tarkemmin.Mun leivässä ei ole lisäaineita eli ei säily ihan yhtä pitkään kuin esim.reissumiehet mutta ei maan sisäinen posti niin kauaa veisikään.Tiedän että next day delivery pelittää postin kautta ainakin..Muita tuotteita ei sit oikein voikkaan lähettää..tai no ehkä korvapuusteja yms.Karjalat tarttee olla kylmässä ja pikkuleivät murusina perille päästyä.Onhan tässä miettimistä!Näin pääsiäisen alla tätä leipuri hiivaa keljuttaa ettei rahkaa saa mistään:( Oispa ihana tehdä rahkapullia..
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: MH - Huhtikuu 20, 2011, 20:54
Ei oikea ruisleipä tarvi lisäaineita säilyäkseen. Kokonainen limppu säilyy helposti viikon jos sitä ei suljeta muovipussiin, muovipussi pilaa sen nopeasti. Ruisleivän kuori suojaa sitä todella hyvin. Sitten kun kuori on leikattu auki niin säilymisaika lyhenee.
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Huhtikuu 20, 2011, 21:45
Totta,mulla on nytkin ollut ruisleipä melkein viikon tuossa leipäkorissa.Välillä siitä aina siivun olen vetäissyt.Testaan tuota säilyvyyttä ihan mielenkiinnosta.Muovipussi ja etenkin lämpimänä pussitus pilaavat leivän nopsaan!
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: MH - Huhtikuu 21, 2011, 12:03
Joo aikoinaan leipomossa töissä ollessa tänään leivotut ruisleivät pussitettiin vasta seuraavana päivänä.
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Toukokuu 01, 2011, 22:29
Hauskaa Vappua ihan kaikille!Pitipä leipoa ihan Suomimunkkejakin Vapun kunniaksi,hyvin toimii sekin resepti paikallisilla raaka-aineilla :D Ja ruisleipää taas tänään uunin täydeltä :pepsodent Tiedoksi muuten että postista tiedustelin ruisleivän lähetystä ja se onnistuu 3kg prepaid pusseissa,vähän reilu $10 per lähetys.Kolmisen leipää tuohon pussiin luultavasti saisin menemään..
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Heidi - Toukokuu 01, 2011, 23:06
No laita pussillinen tulemaan! Osoitteen tiedat  :)
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Toukokuu 02, 2011, 00:43
Pistetään tulemaan :)Kysyn vain postista tuon lähetysajan ja katsotaan pitääkö laittaa pikana että tulee tuoreena vielä perille asti!
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Elokuu 06, 2011, 12:02
Nyt sitä taas saa :pepsodent Tämä leipuri on muuttanut uuteen kotiin,saanut Bibinalta 25kg säkin kunnon ruisjauhoja ja testannut uuden uunin sekä jauhot. Eli kunnon ruisleipää ja muita Suomiherkkuja taas tarjolla tilaajille :D
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Syyskuu 09, 2011, 21:52
Vois taas muutaman kuvan tänne lisätä viimeisimmistä herkuista :pepsodent Ja sitten taas karjalanpiirakoiden askarteluun ;)
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Syyskuu 09, 2011, 21:57
Ja tässä herkkuja lisää :D
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Syyskuu 09, 2011, 21:58
Tämä oli kiva väsätä!Ensi viikolla sitten Harry Potter kakun kimppuun :peukkuy
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Syyskuu 17, 2011, 22:16
Tällainen kakku tuli tilaukseen tehtyä eilen :D
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: pingu - Syyskuu 30, 2011, 04:43
Kyllapa teet Sari hienon nakoisia kakkuja ja varmasti ovat superherkullisia. Loytyyko sinulta kenties hinnastoa kaikesta mita leivot?
Jospa tassa pitaisi alkaa suunnittelemaan lomamatkailua taalta Brisbanesta sinne suuntaan.  ;)
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Syyskuu 30, 2011, 05:20
Kiitos kaunis :D Ei ole kukaan vielä tuotteista valittanut ;) Tietyille tuotteille on jo muodostunut kappalehinnat,esim.ruisleiville,karjalanpiirakoille ja korvapuusteille,noita olen tehnyt eniten.Lasken tuotteille hinnan niin että raaka-aineet plus tietty tuntitaksa,en ole ahne!Lisätienestit lapsiperheelle aina tarpeen ja leivon tosi mielläni ihan kaikkea.Kakkuja mennyt useita viime aikoina ja kivasti tulee erilaisia haasteita.Pyrin siihen että voin tehdä mitä tahansa asiakas haluaa kakun päälle koristeeksi.Tervetuloa kylään jos näille nurkille eksyt!!!
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW
Kirjoitti: Sari Newcastle - Lokakuu 31, 2011, 21:46
Joulu tulla jollottaa :pepsodent Tiedoksi tarpeeksi lähellä asuville että minulta saa myös lanttu-,porkkana-ja imellettyä perunalaatikkoa,kuivakakkuja(taateli-,tiikeri-,mauste-ja englantilaista hedelmäkakkua),torttuja,pipareita,jouluisia pullia jne.Ihanaa Joulun alusaikaa teille kaikille :D
Otsikko: Vs: Ruisleipää ym.suomalaisia leivonnaisia myytävänä-Newcastle,NSW