Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => FAQ - Usein kysytyt kysymykset => Aiheen aloitti: Jouko - helmikuu 15, 2004, 05:59

Otsikko: Matkabudjetti keskustelua FAQ
Kirjoitti: Jouko - helmikuu 15, 2004, 05:59
Tämä on FAQ ketjun aihe, ainakin seuraavissa ketjuissa käydään keskustelua matkakassasta.

Pohjakassasta keskustelua:
http://www.dundernews.com/viestitaulu/index.php?topic=836.0

Matkabudjetista keskustelua:
http://www.dundernews.com/viestitaulu/index.php?topic=703.0
Otsikko: matkakassa-FAQ
Kirjoitti: eevis - syyskuu 27, 2005, 17:37
Lisää matkabudjetista:

http://www.dundernews.com/viestitaulu/index.php?topic=1843.0 (matkabudjettikysely WH:laisille)

http://www.dundernews.com/viestitaulu/index.php?topic=1925.0