Heippahei!
Tällä hetkellä toista päivää Brisbanessa, onkohan muita suomalaisia paikanpäällä?
Töitä ollaan etsimässä ja kovasti on harkittu myös auton hankkimista. Muita samassa tilanteessa? Kiinnostaisi kuulla muiden työllistymisestä tai vaikkapa auto/asuntotilanteesta:)
Meidät tavoittaa paikallisista numeroista 0450257980 ja 0450257256.
Helou!
Täältä on tulossa 18 pvä kaks suomalaista tyttöö myös Brisbaneen! Ootteko ite jo pitkään ollut Ausseissa? :) Jos ootte mestoilla vielä ens viikon loppupuolella nii voitaisiin treffata...? Meillä 6 ekaa yötä vasta buukattu, sen jälkeen no bigger plans!