Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Lomailu - Working holiday - Backpack => Aiheen aloitti: -h- - syyskuu 10, 2014, 13:30

Otsikko: Pari suomalaista Brisbanessa:)
Kirjoitti: -h- - syyskuu 10, 2014, 13:30
Heippahei!

Tällä hetkellä toista päivää Brisbanessa, onkohan muita suomalaisia paikanpäällä?

Töitä ollaan etsimässä ja kovasti on harkittu myös auton hankkimista. Muita samassa tilanteessa? Kiinnostaisi kuulla muiden työllistymisestä tai vaikkapa auto/asuntotilanteesta:)

Meidät tavoittaa paikallisista numeroista 0450257980 ja 0450257256.
Otsikko: Vs: Pari suomalaista Brisbanessa:)
Kirjoitti: viveka - syyskuu 11, 2014, 03:30
Helou!
Täältä on tulossa 18 pvä kaks suomalaista tyttöö myös Brisbaneen! Ootteko ite jo pitkään ollut Ausseissa? :) Jos ootte mestoilla vielä ens viikon loppupuolella nii voitaisiin treffata...? Meillä 6 ekaa yötä vasta buukattu, sen jälkeen no bigger plans!