Osaisikos kukaan sanoa että tarvitseeko minun täyttää veroilmoitusta ollenkaan kun en tehnytkään töitä working holidayllani? Vai pitääkö minun täyttää se silti ja ilmoittaa etten tehnyt töitä?
Osaan:
Australian Veroviraston ohje (http://www.ato.gov.au/Individuals/International-tax-for-individuals/Coming-to-Australia/Paying-tax-and-lodging-a-tax-return/Do-you-need-to-lodge-a-tax-return-/?anchor=P518_34947#P518_34947)
Pari hakua ATO:n sivulla puolestasi teki
Silmät ristissä ja äkillisen lähdön paniikissa tulkitsen että ei. Yksi mietittävä siis vähemmän. Kiitoksia :)
"You must also complete and lodge a tax return if you are leaving Australia permanently or for more than one financial year."
Ilmeisesti tuo kuitenkin tarkoittaa residenttejä eikä minua?
Minä nojautuisin ensisijaisesti tähän sääntöön: "you are a foreign resident and you earned more than $1 in Australia during the financial year."
Se maastapoistumissääntö on erikoinen sikäli, että eiväthän turistitkaan tee veroilmoitusta, vaikka poistuisivat loppuelämäkseen. :coolh
Jee jee, kiitos :)