Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Lomailu - Working holiday - Backpack => Aiheen aloitti: TassuT - lokakuu 31, 2013, 22:04

Otsikko: Heipat, Melbournesta länteen ja pohjoseen.
Kirjoitti: TassuT - lokakuu 31, 2013, 22:04
Hei, onko muita Melbournessa asustelijoita joita maa polttelee jalkojen alla ja mieli matkaa jo eteenpäin? Tarkoitus on ettiä joku jonka kyydillä hilpasis etiäpäin taas, eli bensan puolittajan paikkaa hamuan. Tällä hetkellä pari. Viikon päästä tarkoitus lopettaa duunit Mellussa ja lähteä etiäpäin. Oon tälläin 23 vuotias mukava, sosiaalinen "nuoriherra". Matkaseurana oikein mukava, en valita ja extemporet on parhaita:) pistähä viestiä jos matkaseuraa hamuat, joko tääl tai suoraa aussi nro 0474202070:) mikää ei kaduta enemmän ku tekemätön matka!