Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Lomailu - Working holiday - Backpack => Aiheen aloitti: henri111 - elokuu 22, 2012, 21:53

Otsikko: Etsinnässä majoitus Sydney-Brisbane alueelta
Kirjoitti: henri111 - elokuu 22, 2012, 21:53
Olemme kaksi 20-vuotiasta tunnollista ja savutonta reppureissaajaa. Etsimme majoitusta Sydney-Brisbane alueelta n. kuukaudesta eteenpäin. Asumisen vastapalvelukseksi voimme tehdä duunia laidasta laitaan. Pikaiset ilmoitukset spostiin henri.agren@luukku.com