Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: Rockola - tammikuu 04, 2012, 10:48

Otsikko: Brisbane VIII Puistojamit la 21.1.2012 2pm-> Roma St Parkland
Kirjoitti: Rockola - tammikuu 04, 2012, 10:48
Ilma on kuin morsian ja morsian on kuin lehmä, eli saavuthan keinumaan!



Niin se aika rientää ja Puistojamit ovat jo ovela, tässähän alkaa jo jännittää niin että pissa on lirahtaa housuun!

Kahdeksannet Viralliset
Brisbanen Suomipop-Puistojamit
:coolh :cool: :D
Missä:
Roma Street Parkland (http://www.romastreetparkland.qld.gov.au/), Brisbane, Queensland, Australia :P siinä jossain amfiteatterin liepeillä (http://maps.google.com.au/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=roma+st+parklands&sll=-25.335448,135.745076&sspn=58.257118,113.90625&ie=UTF8&ll=-27.462874,153.02033&spn=0.000904,0.001738&t=h&z=20)
Milloin:
la 21.1. 2012 klo 2pm->
Mitä mukaan: Soittopelejä :o, lauluääniä :D :pepsodent, nuottiöljyä :XXXX  >:D Mitä muuta pitää muistaa:  ;) slipslapslop!  :o
Säävaraus!  :pepsodent Jos force majeure -syistä paikka tai aika vaihtuu ??? tai muuten kaipaa juttuseuraa  :coolh niin viimeisimmät kisauutiset  8) saa numerosta 0432 968 098.

Julkisilla paikalle pääsee kätevimmin junalla (Roma Street). Muita matkavinkkejä  ;)  tarjoaa Translink (http://www.translink.com.au/)  :peukkuy

Lainaus käyttäjältä: kris - helmikuu 13, 2006, 10:58
armotonta menoa ... nurtsilla!
PS: Ellet ole aikaisemmin Puistojamitellut, jotain kuvaa meiningistä saa ehkä tästä:
:god: Audiodokumentti (http://ola.rinta-koski.net/puistojamit2007.mp3) (6 min, 3 MB) Toisista Virallisista Puistojameista vuodelta 2007 :coolh  :XXXX
Otsikko: Vs: Brisbane VIII Puistojamit la 21.1.2012 2pm-> Roma St Parkland
Kirjoitti: kris - tammikuu 05, 2012, 12:12
Tuossa linkki jamien Facebook tapahtumaan: http://www.facebook.com/events/301361339899873/ (http://www.facebook.com/events/301361339899873/)  :coolh

Otsikko: Vs: Brisbane VIII Puistojamit la 21.1.2012 2pm-> Roma St Parkland
Kirjoitti: Rockola - tammikuu 18, 2012, 19:21
Muistuttaisin vielä, että enää kolme yötä ei jouluun, vaan tietenkin Puistojameihin! Ole siellä tai ole jossain muualla!  :XXXX
Otsikko: Vs: Brisbane VIII Puistojamit la 21.1.2012 2pm-> Roma St Parkland
Kirjoitti: Rockola - tammikuu 19, 2012, 17:59
Lainaus käyttäjältä: Rockola - tammikuu 18, 2012, 19:21
Muistuttaisin vielä, että enää kolme yötä ei jouluun, vaan tietenkin Puistojameihin! Ole siellä tai ole jossain muualla!  :XXXX

Enaa KAKSI (2) yota Puistojameihin! Nyt kylla on niin jannat paikat, etta mahtaakohan tassa enaa saada unta ensinkaan?

Ai niin, meinasi unohtua, etta meininkiin kuuluu perinteisesti nyyttikestimeininkia! Ruokapuoli suotavaa (joku jo taisi luvata karjalanpiirakoita?) - itse kun en ole kummoinenkaan kokki, edes gonokokki, lupaan tarjota ainakin nopeimmille joko Jaloviinaa tai Salmiakkikossua, ahneimmille kenties molempia, seka Sisu-pastilleja, jotta lauluaani avautuu sepposen selalleen! Saatavilla vain rajoitetun ajan! Ei jalleenmyyjille! Jos et veikkaa, et voi voittaa!
Otsikko: Vs: Brisbane VIII Puistojamit la 21.1.2012 2pm-> Roma St Parkland
Kirjoitti: Rockola - tammikuu 20, 2012, 15:38
Lainaus käyttäjältä: Rockola - tammikuu 19, 2012, 17:59
Lainaus käyttäjältä: Rockola - tammikuu 18, 2012, 19:21
Muistuttaisin vielä, että enää kolme yötä ei jouluun, vaan tietenkin Puistojameihin! Ole siellä tai ole jossain muualla!  :XXXX

Enaa KAKSI (2) yota Puistojameihin! Nyt kylla on niin jannat paikat, etta mahtaakohan tassa enaa saada unta ensinkaan?

Enaa YKSI (1!!!) - siis toistan, vain YKSI yo Puistojameihin! Pista monosi vinoon, anna lanteesi heiluu, ota kinkusta kii ja lahde Roma St Parklandiin rokkaamaan! Hei hei hei baby!