Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Matkakertomuksia => Aiheen aloitti: J?ck - marraskuu 03, 2010, 09:10

Otsikko: Pohjalla - Down Under
Kirjoitti: J?ck - marraskuu 03, 2010, 09:10
Tarinaa reissustani. Sivut ovat vielä kesken, mutta kunhan kerkeän niin..

http://pohjalladu.blogspot.com/
Otsikko: Vs: Pohjalla - Down Under
Kirjoitti: Aikis - marraskuu 03, 2010, 19:42
Tosi upeita otoksia sulla. Hauskaa matkan jatkoa!
Otsikko: Vs: Pohjalla - Down Under
Kirjoitti: J?ck - marraskuu 04, 2010, 08:59
Kiitoksia :) Tää on niin mielettömän kaunis maa että täällä on helppo kuvata ja kuvattavaa riittää paljon.