Tarinaa reissustani. Sivut ovat vielä kesken, mutta kunhan kerkeän niin..
http://pohjalladu.blogspot.com/
Tosi upeita otoksia sulla. Hauskaa matkan jatkoa!
Kiitoksia :) Tää on niin mielettömän kaunis maa että täällä on helppo kuvata ja kuvattavaa riittää paljon.