Hei
Olemme vaimoni kanssa matkustamassa Queenslandiin joulukuussa ja ajattelimme käväistä Sydneyssä juhlimassa uuttavuotta.
Onko kenelläkään majoitusvinkkejä Sydneyssä uudenvuoden yli?
Uudenvuoden risteilyjä järjestetään Sydneyn lahdella aika useita, onko näistä kokemuksia?
:)
Mitä ikinä päätättekään asian suhteen niin varauksilla alkaa olla hoppu. Jos ette enää löydä majoituksia citystä tai läheltä, niin kannattaa muistaa, että paikallisjunia kulkee tuona yönä hyvin joka suuntaan pPohjoisessa vissiinkin aina Newcastleen saakka).
Hoputtaa
Yes, huomattu on, että moni muukin on Sydneyssä samoihin aikoihin.
Tullaa Brisbanen suunnalta tuolloin ja vaihtoehtona on ajella CamperVan:llä, joten leirintäaluekin saatta tulla kysymykseen.
Hyvä vinkki junista, kiitos. Varaukset tarkoitus laittaa sisään pikimmiten. 8)
Kokeilkaa vaikka:
Best Western Twin Towers Inn
260 Pacific Hwy, Artarmon AU Sydney, 2064, Australia
Phone: +61 2 94391388
http://book.bestwestern.com/bestwestern/productInfo.do?propertyCode=90078
Siellä näyttäisi vielä olevan tilaa.
30/12 31/12 1/1
290.00 350.00 290.00
Tilaa on myös Harbourview North Sydney, mutta hinta on $1200 31/12 yöstä. (Ymmärrettävää, esteetön näköala sillalle)
Uuden vuoden risteilyt alkaa vissiin jostain $400/henkilö.
Itse olen yleensä katsellut ilotulituksen alla olevasta paikasta (muutaman tuhannen muun kanssa)
http://maps.google.com.au/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=2+Larkin+Street,+Waverton,+New+South+Wales&sll=-33.842684,151.197388&sspn=0.002085,0.003385&gl=au&g=-33.842796,151.196546&ie=UTF8&hq=&hnear=2+Larkin+St,+Waverton+New+South+Wales+2060&ll=-33.837841,151.198568&spn=0.033365,0.054159&z=14&iwloc=A (http://maps.google.com.au/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=2+Larkin+Street,+Waverton,+New+South+Wales&sll=-33.842684,151.197388&sspn=0.002085,0.003385&gl=au&g=-33.842796,151.196546&ie=UTF8&hq=&hnear=2+Larkin+St,+Waverton+New+South+Wales+2060&ll=-33.837841,151.198568&spn=0.033365,0.054159&z=14&iwloc=A)