Vuosi Australiassa hurahti. Kiersimme idästä länteen, etelästä pohjoiseen ja ja punaisen keskustankin :)
Töitä tehden, välillä wooffaten ja sitten ihan vain nauttien elämästä.
Kuva/videokooste kokemuksiimme: http://www.youtube.com/watch?v=dMq9bAu62B4
p.s. musa täysille sitten, jookosta ;)
Voi bacbackerina Australiassa vuoden viettänyt muistella kokemuksiaan tai tämä rohkaisuksi niille, jotka ovat vielä menossa, tai miettivät vielä lähtevätkö.
Enjoy mate!
:)
Kiitos hyvästä pätkästä! :XXXX Eiköhän tästä matkakuumetta tule yhdelle jos toiselle! :) Ja siirrän tämän Matkakertomuksiin, niin löytyy paremmin reissukokemuksista kiinnostuneille...
Ihana video! Täytyis varmaan itsekin tehdä vastaava, niin kovan kaipuun se nosti! :)
Hieno video!! Missä olitte, kun pääsitte todistamaan varsan syntymää? Olisi hienoa joskus käydä kokeilemassa hevosfarmilla työskentelyä Aussilassa :) Päästä ajamaan karjaa jne :)