Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Matkakertomuksia => Aiheen aloitti: Savanna - maaliskuu 17, 2010, 23:15

Otsikko: Vuosi Australiassa (Kts. video)
Kirjoitti: Savanna - maaliskuu 17, 2010, 23:15
Vuosi Australiassa hurahti. Kiersimme idästä länteen, etelästä pohjoiseen ja ja punaisen keskustankin :)

Töitä tehden, välillä wooffaten ja sitten ihan vain nauttien elämästä.

Kuva/videokooste kokemuksiimme: http://www.youtube.com/watch?v=dMq9bAu62B4

p.s. musa täysille sitten, jookosta ;)

Voi bacbackerina Australiassa vuoden viettänyt muistella kokemuksiaan tai tämä rohkaisuksi niille, jotka ovat vielä menossa, tai miettivät vielä lähtevätkö.

Enjoy mate!

:)
Otsikko: Vs: Vuosi Australiassa (Kts. video)
Kirjoitti: eevis - maaliskuu 18, 2010, 05:59
Kiitos hyvästä pätkästä! :XXXX Eiköhän tästä matkakuumetta tule yhdelle jos toiselle! :) Ja siirrän tämän Matkakertomuksiin, niin löytyy paremmin reissukokemuksista kiinnostuneille...
Otsikko: Vs: Vuosi Australiassa (Kts. video)
Kirjoitti: Inkaa - maaliskuu 18, 2010, 06:00
Ihana video! Täytyis varmaan itsekin tehdä vastaava, niin kovan kaipuun se nosti!  :)
Otsikko: Vs: Vuosi Australiassa (Kts. video)
Kirjoitti: Mesi - maaliskuu 19, 2010, 20:29
Hieno video!! Missä olitte, kun pääsitte todistamaan varsan syntymää? Olisi hienoa joskus käydä kokeilemassa hevosfarmilla työskentelyä Aussilassa :) Päästä ajamaan karjaa jne :)