Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Opiskelu - => Aiheen aloitti: Titta.Lainio - helmikuu 02, 2010, 08:18

Otsikko: Vaihtoon Ausseihin ja perhe mukaan?
Kirjoitti: Titta.Lainio - helmikuu 02, 2010, 08:18
Olen suunnitellut lähteväni 2011 harjoitteluun (3kk) Ausseihin. Ajatus tuli työkavereilta perheen mukaan ottamiseksi. Pojat tosin ovat iältään tuona ajankohtana 17 ja 13..onko heidän mahdollista saada opetusta jossain suomeksi? Keneltä voisin asiasta kysyä? Onko kellään tietoa? Kiitos kovasti jos osaatte auttaa tietämätöntä.
Otsikko: Vs: Vaihtoon Ausseihin ja perhe mukaan?
Kirjoitti: Silppu - helmikuu 02, 2010, 10:14
Eikö englanninkielinen opetus voisi olla vielä parempi? Sitten kotiläksyt suomeksi päälle. Tällaisesta kannattaa neuvotella rehtorin kanssa.