Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Kysymyksiä => Aiheen aloitti: E1209 - joulukuu 25, 2009, 16:52

Otsikko: Uusi vuosi Sydneyssa ja kengurun lihaa kotiin?
Kirjoitti: E1209 - joulukuu 25, 2009, 16:52
Heip!
Lomailemme Ausseisa pari viikkoa ja menemme uuden vuoden viettoon Sydneyyn. Osaisiko kukaan kertoa meille backbackersien uuden vuoden vietosta rannalla, missa ja millaiset on juhlat ja mista saa lippuja? Saako kengurun lihaa mistaan sailykepurkissa tai kuivattuna kotiin vietavaksi?