Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
Australian Viestitaulu
Viestitaulu => Elämää Australiassa => Matkakertomuksia => Aiheen aloitti: mv- - lokakuu 18, 2009, 11:19
Otsikko:
Thunder from land down under!
Kirjoitti:
mv-
-
lokakuu 18, 2009, 11:19
Pistetääs nyt tännekkin vähän blogin tynkää, jos siitä vaikka jollekkin on jotain ajantappoiloa omia tulevia reissuja odotellessa.
http://nasaalin.blogspot.com/ (http://nasaalin.blogspot.com/)
Kiitos ja anteeksi, jatkakaa!
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat