Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Matkakertomuksia => Aiheen aloitti: mv- - lokakuu 18, 2009, 11:19

Otsikko: Thunder from land down under!
Kirjoitti: mv- - lokakuu 18, 2009, 11:19
Pistetääs nyt tännekkin vähän blogin tynkää, jos siitä vaikka jollekkin on jotain ajantappoiloa omia tulevia reissuja odotellessa.

http://nasaalin.blogspot.com/ (http://nasaalin.blogspot.com/)

Kiitos ja anteeksi, jatkakaa!