Hei, olen lähdössä Cairnsiin vierailulle tuossa syyskuussa, tarkemmin ottaen varmaankin 27.9.09. Olen yksin matkassa ja tiedustelen onko muita mahdollisesti samaan aikaan reissussa? Välilaskut taitaapi olla Lontoossa ja Hongkongissa.
heipsan!
olen lentämässä sydneyyn tossa syyskuun alussa, mutta olen siellä pari viikkoa ja suuntaan sitten pohjoiseen, ehkä cairnsiin :)
Täällähän sitä on tullu oltua jo jonkun aikaa taas. Ja todennäköisesti oon vielä syyskuun lopussakin.