Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
Australian Viestitaulu
Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: Amalia - huhtikuu 18, 2009, 17:59
Otsikko:
Ketaan Uudessa Seelannissa
Kirjoitti:
Amalia
-
huhtikuu 18, 2009, 17:59
Tamahan ei ole mikaan Uuden Seelannin palsta, mutta kysytaan kuitenkin etta onko ketaan Uudessa Seelannissa ja etenkaan Wellingtonissa? Olis hauska tavata vaikka :XXXX merkeissa.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat