Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: Amalia - huhtikuu 18, 2009, 17:59

Otsikko: Ketaan Uudessa Seelannissa
Kirjoitti: Amalia - huhtikuu 18, 2009, 17:59
Tamahan ei ole mikaan Uuden Seelannin palsta, mutta kysytaan kuitenkin etta onko ketaan Uudessa Seelannissa ja etenkaan Wellingtonissa? Olis hauska tavata vaikka  :XXXX merkeissa.