Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
Australian Viestitaulu
Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: aiti - tammikuu 30, 2009, 02:33
Otsikko:
Kuuleeko Adelaide?
Kirjoitti:
aiti
-
tammikuu 30, 2009, 02:33
Taalta tullaan huomenna! Onko siellä kuuma? Olisi meininki katsella vuoden verran...Onko Suomi- tapahtumia tiedossa lahiaikoina? Siiijuuu! :D
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat