Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: aiti - tammikuu 30, 2009, 02:33

Otsikko: Kuuleeko Adelaide?
Kirjoitti: aiti - tammikuu 30, 2009, 02:33
Taalta tullaan huomenna! Onko siellä kuuma? Olisi meininki katsella vuoden verran...Onko Suomi- tapahtumia tiedossa lahiaikoina? Siiijuuu! :D