Perjantaina vihdoin viisumit valmiina! Tässä jo kuukausi oleskeltu maassa turistiviisumeilla... Asustamme Sydneyssä Artarmonissa. Minä,mieheni ja neljä lastamme. Mahtaako muita suomalaisia olla täällä lähistöllä?? Minä olen stay-at-home mum ;-) ja mieheni työskentelee IT-alalla CBD:ssä. Kätilön töihin kenties palaan jossain vaiheessa :-)
Cheers!