Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: sanneli - heinäkuu 08, 2008, 01:04

Otsikko: kuusihenkinen perhe on nyt sitten rantautunut tänne Down under:-)
Kirjoitti: sanneli - heinäkuu 08, 2008, 01:04
Perjantaina vihdoin viisumit valmiina! Tässä jo kuukausi oleskeltu maassa turistiviisumeilla... Asustamme Sydneyssä Artarmonissa. Minä,mieheni ja neljä lastamme. Mahtaako muita suomalaisia olla täällä lähistöllä?? Minä olen stay-at-home mum ;-) ja mieheni työskentelee IT-alalla CBD:ssä. Kätilön töihin kenties palaan jossain vaiheessa :-)

Cheers!