Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Sekalaiset aiheet => Aiheen aloitti: ausseihin! - kesäkuu 18, 2008, 22:28

Otsikko: Natio kosmetiikka
Kirjoitti: ausseihin! - kesäkuu 18, 2008, 22:28
Lukisin mieluusti mielipiteita paikallisesta Natio-kosmetiikasta. Ma kun en oikein purkkien ja purnukoiden peraan ymmarra enka site osaa verrata niita mihinkaan. Ovatko hyvia tuotteita?
Otsikko: Vs: Natio kosmetiikka
Kirjoitti: pirre - heinäkuu 14, 2008, 19:25
On mulla yks Natio suihkugeeli mutten ole mitenkään erityisemmin tykästynyt vaikka ausseissa valmistettu onkin. Tilasimme orgaanisia pure earth tuotteita netistä ja ne tulivat todella nopeasti ovelle. Niihin olen ollut tosi tyytyväinen. Eivät sisällä myrkkyjä. Jotenkin tullut vielä tärkeämmäksi tämä luomu homma meille täällä asuessa. Suomessa luomu ja luonnonmukaisuus on ollut paljon paremmin esillä. Yritän aina vilkaista missä maassa mikäkin tuote on tehty.